Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Α. ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΤ1
ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΔΙΝΕΙ Η 17ΧΡΟΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗ ΡΩΜΗ
Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΟΥ EΡΩΤΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΜΠΕΝΑΚΗ
ΚΚΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ : ΜΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΑ
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΓΙΑ ΑΣΕΠ
Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕ ΕΚΡΙΝΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΦΑΠ
ΥΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:
ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ: «ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1595207262
Online: 240
H ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ: ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ 2015

16/11/2015
H ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ: ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ 2015
Η Έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης για το 2015 είναι η τέταρτη έκδοση της ετήσιας έκθεσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, και αποτυπώνει την εξέλιξη των ευρωπαϊκών συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης συνθέτοντας μεγάλο εύρος αποδεικτικών στοιχείων. Εκτιμά την πρόοδο της Ευρώπης όσον αφορά τον πρωταρχικό στόχο για την εκπαίδευση της στρατηγικής «Ευρώπη 2020», στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της ΕΕ για την ανάπτυξη και τις θέσεις εργασίας.

 Ευρωπαϊκή Επιτροπή - Δελτίο Τύπου

Έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης: Χρειάζονται περισσότερες επενδύσεις για να γίνουν αισθητά τα οφέλη της εκπαίδευσης στο σύνολο της κοινωνίας 2015

Βρυξέλλες, 12 Νοεμβρίου 2015

Η έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης για το 2015 αναφέρει ότι έχει συντελεστεί πρόοδος ως προς το μορφωτικό επίπεδο σ’ ολόκληρη την Ευρώπη, αλλά αποκαλύπτει ότι χρειάζονται επενδύσεις για να περιοριστούν οι αποκλεισμοί στην εκπαίδευση και να τονωθεί η κοινωνική κινητικότητα.

Η έκθεση της ΕΕ για την παρακολούθηση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης το 2015 επισημαίνει ότι τα περισσότερα κράτη μέλη έχουν πλέον επιτύχει τους στόχους τους για αύξηση των μαθητών που ολοκληρώνουν υψηλότερες βαθμίδες εκπαίδευσης και μείωση εκείνων που εγκαταλείπουν πρόωρα την εκπαίδευση. Αυτό σημαίνει ότι η Ευρώπη βρίσκεται σε πορεία υλοποίησης των στόχων που είχε θέσει στη στρατηγική της για την ανάπτυξη και τις θέσεις εργασίας έως το 2020. Ωστόσο, αυτή η πρόοδος είναι άνιση, αφού διαπιστώνονται αποκλίσεις τόσο στο εσωτερικό όσο και μεταξύ των κρατών μελών. Οι μαθητές που προέρχονται από μειονεκτικά και μεταναστευτικά περιβάλλοντα διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να μην ανταποκριθούν στα ελάχιστα εκπαιδευτικά πρότυπα.

Ο κ. Tibor Navracsics, ευρωπαίος επίτροπος αρμόδιος για την εκπαίδευση, τον πολιτισμό, τη νεολαία και τον αθλητισμό, δήλωσε τα εξής: «Η εκπαίδευση είναι καθοριστική για την τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης και την οικοδόμηση συνεκτικών κοινωνιών. Τα εκπαιδευτικά συστήματα της Ευρώπης βελτιώνονται. Κατά συνέπεια, είναι σημαντικό τα οφέλη αυτής της επιτυχίας να μοιράζονται σ’ εκείνους που αντιμετωπίζουν περισσότερους κινδύνους. Αυτό απαιτεί νέες και ενισχυμένες επενδύσεις στον τομέα της εκπαίδευσης, ώστε να εξασφαλιστούν υψηλής ποιότητας, ανοικτά, υποστηρικτικά και ανεκτικά μαθησιακά περιβάλλοντα για όλους.»

Από τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν για την έκθεση προκύπτει ότι τα άτομα ηλικίας 15 ετών με χαμηλή κοινωνικοοικονομική θέση έχουν πενταπλάσιες πιθανότητες να μην αποκτήσουν βασικές δεξιότητες, όπως ο αλφαβητισμός και ο αριθμητισμός, σε σύγκριση με πιο ευκατάστατους συνομηλίκους τους. Επιπλέον, επισημαίνεται το γεγονός ότι οι ετερόχθονες φοιτητές έχουν διπλάσιες πιθανότητες από τους αυτόχθονες φοιτητές να εγκαταλείψουν το σχολείο πρόωρα.

Αυτή η κατάσταση καταγράφεται σ’ ένα κλίμα συνεχών περικοπών στους εκπαιδευτικούς προϋπολογισμούς, οι οποίοι, από το 2010, έχουν μειωθεί κατά 3,2% σ’ ολόκληρη την Ευρώπη. Η μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα ότι είναι αναγκαίο να δοθεί νέα ώθηση στις επενδύσεις για την εκπαίδευση, ώστε να διαμορφωθούν εκπαιδευτικά συστήματα με λιγότερους αποκλεισμούς στην Ευρώπη και να αποφευχθεί η αύξηση της «εκπαιδευτικής ένδειας», που παραμένει μία από τις γενεσιουργούς αιτίες της ανεργίας και του κοινωνικού αποκλεισμού. Η μελέτη συνιστά στα κράτη μέλη να εστιάζουν αυτές τις προσπάθειές τους στη βελτίωση της προσβασιμότητας, της ποιότητας και της καταλληλότητας των συστημάτων τους εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Ιστορικό

Η έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης για το 2015 είναι η τέταρτη έκδοση της συγκεκριμένης ετήσιας έκθεσης, η οποία αποτυπώνει την εξέλιξη των ευρωπαϊκών συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης συνθέτοντας μεγάλο εύρος αποδεικτικών στοιχείων. Εκτιμά την πρόοδο της Ευρώπης όσον αφορά τον πρωταρχικό στόχο για την εκπαίδευση της στρατηγικής «Ευρώπη 2020», στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της ΕΕ για την ανάπτυξη και τις θέσεις εργασίας. Η έκθεση συνιστά επίσης το σημείο εκκίνησης για την αξιολόγηση των επιδόσεων των κρατών μελών της ΕΕ ως βάση για τις ετήσιες εκθέσεις ανά χώρα στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Εξαμήνου.

Επιπλέον, η μελέτη διευρύνει τη βάση τεκμηριωμένων στοιχείων για τις πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης και έχει καταστεί εργαλείο αναφοράς για τους αρμόδιους χάραξης πολιτικής σ’ όλη την Ευρώπη. Περιλαμβάνει διακρατικές συγκρίσεις, είκοσι οκτώ διεξοδικές ανά χώρα εκθέσεις, καθώς και ειδική ιστοσελίδα με πρόσθετα στοιχεία και πληροφορίες.

Η αμοιβαία μάθηση και η ενισχυμένη βάση τεκμηριωμένων στοιχείων έχουν καίρια σημασία προκειμένου τα κράτη μέλη να αντιμετωπίσουν προκλήσεις όπως οι αυξανόμενες ανισότητες και η συνεχιζόμενη ανεργία σ’ ολόκληρη την Ευρώπη. Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν στο πλαίσιο της έκθεσης μπορούν επίσης να συμβάλουν στη βελτίωση της κατανόησης και της αντιμετώπισης των εντεινόμενων κινδύνων της ριζοσπαστικοποίησης, όπως έδειξαν οι επιθέσεις στο Παρίσι και την Κοπεγχάγη νωρίτερα φέτος, καθώς και να απαντήσουν στις προκλήσεις που δημιουργούνται από τη συνεχιζόμενη προσφυγική κρίση, με την οικοδόμηση πιο ανοικτών και συνεκτικών κοινωνιών.

Για περισσότερες πληροφορίες

Έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης για το 2015

Δικτυακός τόπος της έκθεσης

Έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης

Περί τίνος πρόκειται;

Πρόκειται για μια ετήσια έκθεση που παρουσιάζει συνοπτικά την εξέλιξη των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης σε όλη την Ευρώπη, συγκεντρώνοντας τα τελευταία ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα, πρόσφατες τεχνικές εκθέσεις και μελέτες, καθώς και έγγραφα και εξελίξεις πολιτικής.

Αν και η έκθεση εστιάζει σε εμπειρικά στοιχεία, σε κάθε τμήμα της διατυπώνονται σαφή μηνύματα πολιτικής με αποδέκτες τα κράτη μέλη.

Γιατί χρειάζεται;

Η έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης συμβάλλει στην υλοποίηση του στρατηγικού πλαισίου για ευρωπαϊκή συνεργασία στους τομείς της εκπαίδευσης και της κατάρτισης (ΕΚ2020), ενισχύοντας τη βάση τεκμηριωμένων στοιχείων και συνδέοντάς τη στενότερα με την ευρύτερη στρατηγική «Ευρώπη 2020» και τις ανά χώρα συστάσεις που εξέδωσε το Συμβούλιο στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Εξαμήνου 2014.

Τι έχει γίνει μέχρι σήμερα;

Τον Νοέμβριο 2014, η Επιτροπή δημοσίευσε την τρίτη ετήσια έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης. Μπορείτε να τηλεφορτώσετε εδώpdf την πλήρη έκθεση καθώς και τα κύρια συμπεράσματα και την πολιτική τους σημασία.

Η έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης του 2014 συνοδεύεται από εικοσιοκτώ ανά χώρα εκθέσεις, καθώς και από ένα εργαλείο απεικόνισης για την αξιολόγηση των επιδόσεων και της προόδου σε κάθε κράτος μέλος σε σχέση με τους στόχους της στρατηγικής «Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2020».

Τέλος, ο ιστότοπος του Κέντρου έρευνας για την εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση  (CRELL), το οποίο υπάγεται στο Κοινό Κέντρο Ερευνών, παρέχει πρόσθετους δείκτες που χρησιμοποιήθηκαν κατά την παρακολούθηση. Οι συμπληρωματικοί αυτοί δείκτες αποτελούν τμήμα του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης, ενός εργαλείου που δίνει τη δυνατότητα συνεπούς και διαφανούς παρακολούθησης όλων των κρατών μελών.

Για τυχόν ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία παρακολούθησης που πραγματοποίησε η Επιτροπή το 2014, ή για περισσότερα στοιχεία σχετικά με το περιεχόμενο της έκθεσης, επικοινωνήστε με τη διεύθυνση [email protected] .

Κατεβάστε εδώ την Έκθεση 2014 για την Ελλάδα σε μορφή pdf

Δημοσιεύτηκε στο  www.seepeaa.gr





Αλλες επιλογές

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΝΕΟΪΔΡΥΘΕΙΣΕΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΝΕΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ (Κ.ΥΠ.Ε.Κ.)

216 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΑΝΝΑ KOΡAKAKH ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΡΙΟ 2016!

ΞΕΚΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 10/8 Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΤΩΝ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ. ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

ΑΙΡΕΤΟΙ ΚΥΣΠΕ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2016-2017 ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΑΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, EΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

10.969 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΥΠΕΒΑΛΑΝ ΑΙΤΗΣΗ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΑΡΘΡΟΠΟΔΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ (ΚΟΡΙΟΥΣ, ΨΥΛΛΟΥΣ, ΨΕΙΡΕΣ, ΨΩΡΑ, ΚΡΟΤΩΝΕΣ)

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2015-2016 ΣΤΟΝ ΟΠΣΥΔ

Ε.Ε.Τ.Α.Α ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΠΕΡΙ «ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΑΜΕΑ» ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ

ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΑΙΤΗΣΕΙΣ 92.850 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ 52.451 ΩΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ. ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΠΕΡΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΑRIS

Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ-ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ Α/ΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (ΕΛΙΔΕΚ)

ΑΠΟ 1Η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ MΗΔΕΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

Ε.Ε.Τ.Α.Α. Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 29/7/2016

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΩΣ 20/7/2016

ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ 145.000 ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ

Ε.Ε.Τ.Α.Α. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΗ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΔΟΜΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΑΝΑ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΝΟΜΟ

ΔΟΕ: ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ «ΠΑΙΧΝΙΔΙ» ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

''NAMASTE'' ΟΙ 16 ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ!

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2016

Ε.Ε.Τ.Α.Α. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΥΣ 4/7/2016

Η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΟΣΑ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΟΠΣΥΔ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications