Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Α. ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΤ1
ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΔΙΝΕΙ Η 17ΧΡΟΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗ ΡΩΜΗ
Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΟΥ EΡΩΤΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΜΠΕΝΑΚΗ
ΚΚΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ : ΜΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΑ
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΓΙΑ ΑΣΕΠ
Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕ ΕΚΡΙΝΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΦΑΠ
ΥΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:
ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ: «ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1599255949
Online: 165
ΣΤΟ 3,84% ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΣΤΗΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ

Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2016
ΣΤΟ 3,84% ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΣΤΗΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
 
Από το Υπουργείο Παιδείας
ανακοινώθηκε ότι με το ποσοστό των μαθητών που το 2014-15 φοιτούσαν στη Γ Γυμνασίου και δε συνέχισαν τη φοίτησή τους στην Α Λυκείου ανέρχεται στο 3,84%  ενώ το ποσοστό των μαθητών που επανέλαβαν την τάξη διαμορφώνεται στο 1.43%  κλπ :

Στο 3,84% ανέρχεται το ποσοστό των μαθητών που το 2014-15 φοιτούσαν στη Γ Γυμνασίου και δε συνέχισαν τη φοίτησή τους στην Α Λυκείου. Σύμφωνα με στοιχεία του ΙΤΥΕ – Διόφαντος, τα οποία διαβιβάστηκαν στη Βουλή ως συνοδευτικό έγγραφο γραπτής απάντησης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκου Φίλη, οι περιοχές με τη μεγαλύτερη σχολική διαρροή από τη Γ Γυμνασίου στην Α Λυκείου είναι τα Δωδεκάνησα και η Ροδόπη με ποσοστό 8,37% και 8,02% αντίστοιχα.

Πάνω από το γενικό μέσο όρο του 3,84% βρίσκονται 12 περιοχές, όπως φαίνεται και στον πίνακα που ακολουθεί. Οι υπόλοιπες 39 περιοχές εμφανίζουν ποσοστό μικρότερο του 3,84% ενώ τα χαμηλότερα ποσοστά σχολικής διαρροής εντοπίζονται σε Πέλλα, Φλώρινα, Σάμο, Καρδίτσα, Κοζάνη.

Σε Αττική και Θεσσαλονίκη 1522 και 438 μαθητές της Γ Γυμνασίου δεν συνέχισαν τη φοίτησή τους, σε σύνολο 31833 και 10294 μαθητών αντίστοιχα, με αποτέλεσμα το ποσοστό να διαμορφώνεται στο 4,85% και 4,25%.

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων υλοποιεί δράσεις που στοχεύουν στην καταπολέμηση φαινομένων σχολικής διαρροής. Στο πλαίσιο του Προγράμματος «Κοινωνικό Σχολείο» που υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2014-2015 από το ΥΠΠΕΘ σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δημόσιας Τάξης και άλλους εμπλεκόμενους φορείς (όπως ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ, Σ.Ε.ΓΑ.Σ., ΕΣΔΥ, Ο.Κ.Α.Ν.Α) πραγματοποιήθηκαν προγράμματα που στόχο είχαν τη σωστή πληροφόρηση, την παροχή γνώσεων στους μαθητές και την ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων που θα συμβάλουν στην διαμόρφωση ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων. Το Πρόγραμμα «Κοινωνικό Σχολείο», περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, τους θεματικούς άξονες: Ρατσισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα, καθώς και Ναρκωτικά και Σχολικός Εκφοβισμός. 

Επίσης,  από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. τα τελευταία χρόνια έχει εισαχθεί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ένας καινοτόμος θεσμός συμβουλευτικής υποστήριξης, «Οι Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων (ΣΣΝ)», οι οποίοι λειτουργούν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας και σκοπός τους είναι να προσφέρουν υποστηρικτική  συμβουλευτική   βραχείας  διάρκειας  σε  γονείς,   μαθητές,  αλλά  και εκπαιδευτικούς. Οι υπηρετούντες στους ΣΣΝ δρουν ως ενδιάμεσοι σύμβουλοι στοχεύοντας στην κάλυψη των ψυχοκοινωνικών αναγκών των σχολικών μονάδων. 

Επιπλέον, με εγκύκλιο, ενημερώθηκε η σχολική κοινότητα ότι λειτουργούν 79 Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ), τα οποία παρέχουν στήριξη σε μαθητές, νέους έως 25 ετών,  γονείς-κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς στα θέματα σταδιοδρομίας (εκπαιδευτικής, επαγγελματικής) και κοινωνικής ανάπτυξης, καθώς και έγκυρη πληροφόρηση σχετικά με θέματα εκπαιδευτικών και επαγγελματικών διεξόδων και συνεργάζονται με φορείς της σχολικής κοινότητας και κοινωνικούς εταίρους (οικονομικούς, εκπαιδευτικούς, πολιτιστικούς φορείς κ.α.).

Επιπροσθέτως, τα ΚΕΣΥΠ υποστηρίζουν την εφαρμογή του ΣΕΠ στα σχολεία αρμοδιότητάς τους και συνεργάζονται με τους Σχολικούς Συμβούλους, που έχουν την παιδαγωγική καθοδήγηση, καθώς και τους εκπαιδευτικούς, που υλοποιούν θέματα του διδακτικού αντικειμένου «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός». Ο θεσμός του Επαγγελματικού Προσανατολισμού εφαρμόζεται διδακτικά τόσο στην τάξη, στο πλαίσιο των ωρολογίων προγραμμάτων της Γ' τάξης Γυμνασίου (τρίμηνο βιωματικών δράσεων – συνθετικών εργασιών project με διδακτικό αντικείμενο-μάθημα: «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός), όσο και στο πλαίσιο υλοποίησης προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας. 

Χαμηλό το ποσοστό των μαθητών που επανέλαβαν την  τάξη 

Σε χαμηλά επίπεδα ανέρχεται το ποσοστό των μαθητών που επανέλαβαν την τάξη καθώς αυτοί ανέρχονται σε 1406 σε σύνολο 98.110 με το ποσοστό να διαμορφώνεται στο 1.43% 

ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΑΞΗΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 883
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 459
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 63
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ 1
ΣΥΝΟΛΟ 1.406

 

ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ Η ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΑΘΗΤΩΝ- ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ

ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ

178 2126 8,37%

ΡΟΔΟΠΗ

70 873 8,02%

ΛΕΥΚΑΔΑ

18 252 7,14%

ΚΙΛΚΙΣ

49 695 7,05%

ΞΑΝΘΗ

77 1111 6,93%

ΛΕΣΒΟΥ

66 1039 6,35%

ΑΤΤΙΚΗ

1522 31383 4,85%

ΤΡΙΚΑΛΑ

56 1174 4,77%

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

438 10294 4,25%

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ

17 425 4,00%

ΡΕΘΥΜΝΟ

37 951 3,89%

ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ

5 130 3,85%
       

ΗΜΑΘΙΑ

55 1457 3,77%

ΜΑΓΝΗΣΙΑ

67 1828 3,67%

ΕΥΒΟΙΑ

75 2050 3,66%

ΣΕΡΡΕΣ

53 1506 3,52%

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

42 1218 3,45%

ΕΒΡΟΣ

41 1195 3,43%

ΑΧΑΪΑ

100 3009 3,32%

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

106 3354 3,16%

ΚΑΒΑΛΑ

44 1395 3,15%

ΖΑΚΥΝΘΟΣ

13 438 2,97%

ΦΩΚΙΔΑ

7 253 2,77%

ΜΕΣΣΗΝΙΑ

40 1448 2,76%

ΧΑΝΙΑ

46 1691 2,72%

ΙΩΑΝΝΙΝΑ

36 1335 2,70%

ΧΙΟΣ

13 495 2,63%

ΚΟΡΙΝΘΙΑ

37 1437 2,57%

ΦΘΙΩΤΙΔΑ

35 1362 2,57%

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

28 1108 2,53%

ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ

10 398 2,51%

ΔΡΑΜΑ

24 958 2,51%

ΛΑΚΩΝΙΑ

18 726 2,48%

ΑΡΚΑΔΙΑ

18 747 2,41%

ΗΛΕΙΑ

33 1374 2,40%

ΑΡΓΟΛΙΔΑ

21 933 2,25%

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ

49 2192 2,24%

ΛΑΣΙΘΙΟΥ

17 765 2,22%

ΠΙΕΡΙΑ

30 1365 2,20%

ΠΡΕΒΕΖΑ

12 580 2,07%

ΒΟΙΩΤΙΑ

21 1045 2,01%

ΓΡΕΒΕΝΑ

5 255 1,96%

ΑΡΤΑ

11 611 1,80%

ΚΑΣΤΟΡΙΑ

8 468 1,71%

ΚΕΡΚΥΡΑ

16 1044 1,53%

ΛΑΡΙΣΑ

41 2753 1,49%

ΚΟΖΑΝΗ

21 1572 1,34%

ΚΑΡΔΙΤΣΑ

12 963 1,25%

ΣΑΜΟΣ

4 355 1,13%

ΦΛΩΡΙΝΑ

6 544 1,10%

ΠΕΛΛΑ

15 1430 1,05%
ΣΥΝΟΛΟ 3763 98110 3,84%
 

Η γραπτή απάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκου Φίλη στην ερώτηση 1468/26-11-2015, την οποία κατέθεσε ο Βουλευτής κ. Γιώργος Στύλιος σχετικά με τη σχολική διαρροή.


Δημοσιεύτηκε στο www.seepeaa.gr




Αλλες επιλογές

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΝΕΟΪΔΡΥΘΕΙΣΕΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΝΕΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ (Κ.ΥΠ.Ε.Κ.)

216 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΑΝΝΑ KOΡAKAKH ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΡΙΟ 2016!

ΞΕΚΙΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 10/8 Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΤΩΝ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ. ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

ΑΙΡΕΤΟΙ ΚΥΣΠΕ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2016-2017 ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΑΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, EΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

10.969 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΥΠΕΒΑΛΑΝ ΑΙΤΗΣΗ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΑΡΘΡΟΠΟΔΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ (ΚΟΡΙΟΥΣ, ΨΥΛΛΟΥΣ, ΨΕΙΡΕΣ, ΨΩΡΑ, ΚΡΟΤΩΝΕΣ)

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2015-2016 ΣΤΟΝ ΟΠΣΥΔ

Ε.Ε.Τ.Α.Α ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΠΕΡΙ «ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΑΜΕΑ» ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ

ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΑΙΤΗΣΕΙΣ 92.850 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ 52.451 ΩΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ. ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΠΕΡΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΑRIS

Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ-ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ Α/ΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (ΕΛΙΔΕΚ)

ΑΠΟ 1Η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ MΗΔΕΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

Ε.Ε.Τ.Α.Α. Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 29/7/2016

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΩΣ 20/7/2016

ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ 145.000 ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ

Ε.Ε.Τ.Α.Α. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΗ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΔΟΜΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΑΝΑ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΝΟΜΟ

ΔΟΕ: ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ «ΠΑΙΧΝΙΔΙ» ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

''NAMASTE'' ΟΙ 16 ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ!

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2016

Ε.Ε.Τ.Α.Α. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΥΣ 4/7/2016

Η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΟΣΑ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΟΠΣΥΔ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications