Τρίτη, 26 Μαΐου 2020
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Α. ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΤ1
ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΔΙΝΕΙ Η 17ΧΡΟΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗ ΡΩΜΗ
Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΟΥ EΡΩΤΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΜΠΕΝΑΚΗ
ΚΚΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ : ΜΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΑ
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΓΙΑ ΑΣΕΠ
Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕ ΕΚΡΙΝΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΦΑΠ
ΥΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:
ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ: «ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1601368847
Online: 249
ΟΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΠΕΘ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ

Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2016
ΟΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΠΕΘ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ

Από το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώθηκε σήμερα ότι: Νόμος του κράτους αποτελεί από χθες το «παράλληλο πρόγραμμα» αφού το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις» έγινε δεκτό κατά πλειοψηφία σε μόνη συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου.

Στο εν λόγω νομοσχέδιο εντάχθηκαν διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων οι οποίες αφορούν τις βιλιοθήκες, την αντισταθμιστική εκπαίδευση, την Ειδική Αγωγή, το ΕΑΠ και τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.

Για τις τέσσερις τελευταίες διατάξεις ο Νίκος Φίλης δήλωσε στη χθεσινή Ολομέλεια της Βουλής τα εξής:

Αντισταθμιστική εκπαίδευση

Αντισταθμιστική εκπαίδευση: Καταργήθηκε από τις κυβερνήσεις των μνημονίων. Την επαναφέραμε. Έχουμε καθυστερήσει για λόγους που είναι γνωστοί και έχουν να κάνουν με τις αλλεπάλληλες, νομοθετικού χαρακτήρα αναβολές που υπήρξαν. Είμαστε έτοιμοι, μόλις ψηφιστεί το νομοσχέδιο, τις αμέσως επόμενες μέρες, να προχωρήσουμε στη συγκρότηση των πεντακοσίων δεκαπέντε Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας σε όλη την Ελλάδα, με χίλιους είκοσι τρείς αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου, με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ από τους αντίστοιχους πίνακες αναπληρωτών.

Τα πεντακόσια δεκαπέντε Κέντρα Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο γυμνάσιο προέκυψαν ύστερα από αίτηση των διευθυντών σχολείων και με βάση τον αριθμό των μαθητών και αφορούν στα βασικά μαθήματα διδασκαλίας στο γυμνάσιο. Συνεπώς, επαναλαμβάνω ότι είμαστε έτοιμοι, παρά τις δυσκολίες και τις καθυστερήσεις, να προχωρήσουμε τις επόμενες μέρες, μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου.

Ειδική Αγωγή

Δεύτερο θέμα, η ειδική αγωγή. Η τροπολογία που έχουμε καταθέσει, που έχει γίνει πια διάταξη, αφορά στην ανάγκη καθιέρωσης στη χώρα μας του προηγμένου και δημοκρατικά αποδεκτού παιδαγωγικά αυτή τη στιγμή σε όλη την Ευρώπη συστήματος της συμπερίληψης, της συνεκπαίδευσης στον χώρο της ειδικής αγωγής και του γενικότερου σχολείου.

Θέλω να σας πω ότι με τις προτάσεις που καταθέτουμε δεν καταργούμε τμήματα ένταξης. Απλώς, για πρώτη φορά από το 2008 ξεκινάει τώρα η διαδικασία για να ιδρυθούν και νέα τμήματα ένταξης, εφόσον προκύψουν οι ανάγκες -και υπάρχουν ανάγκες- σε πάρα πολλά σχολεία. Δεν διαλύεται η ειδική αγωγή, αλλά διαλύεται μια αντίληψη γκετοποίησης των παιδιών με ειδικές ανάγκες έξω από το σχολειό, σε μια κάμαρα δίπλα ή σε ειδικά σχολεία μακριά από τα σχολεία που υπάρχουν για τα υπόλοιπα παιδιά.

Συνεπώς, είναι μια μάχη για την ισότητα μέσα στο σχολειό. Θα επιμορφώσουμε τους δασκάλους, θα δημιουργήσουμε συνθήκες, ώστε οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής να παρεμβαίνουν με θετικό παιδαγωγικό τρόπο μέσα στην αίθουσα, όπου θα συνυπάρχουν παιδιά με μικρά και μεσαία προβλήματα και όχι βέβαια με βαριές περιπτώσεις που χρειάζονται να είναι σε ειδικά σχολεία της ειδικής αγωγής. Μέσα εκεί το παιδί θα καταλαβαίνει ότι δεν είναι στο περιθώριο και τα παιδιά που δεν έχουν προβλήματα ειδικής αντιμετώπισης θα αντιλαμβάνονται την αξία στη διαφορετικότητα. Συνεπώς, επαναλαμβάνω ότι δεν καταργούμε, αλλά αναβαθμίζουμε την ειδική αγωγή. Τα τμήματα ένταξης, όπου χρειαστεί, θα υπάρξουν και θα είναι τμήματα ένταξης και όχι απένταξης και περιθωριοποίησης των παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Σημειώνω ότι πολλοί γονείς αρνούνται να στείλουν τα παιδιά τους στα τμήματα ένταξης, θεωρώντας ότι αυτό δημιουργεί κάποιο στιγματισμό και φέρνουν μια υπεύθυνη δήλωση. Χιλιάδες παιδιά με προβλήματα που χρειάζονται κάποια ενίσχυση από παιδαγωγούς ειδικής αγωγής, βρίσκονται έτσι μέσα σε αίθουσες χωρίς βοήθεια, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα που όλοι καταλαβαίνετε. Τώρα όλα τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν της αναγκαίας ειδικής αγωγής.

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Η τρίτη κατηγορία διατάξεων αφορά το Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Θα αναφερθεί αργότερα και η αρμόδια Αναπληρώτρια Υπουργός, η κ. Αναγνωστοπούλου. Στέκομαι σε ένα θέμα: Ανοίγουμε το Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Τελειώνει η ιστορία της κλήρωσης, όπως την είχαμε μέχρι τώρα. Το ανοίγουμε και ανοίγουμε και τον κύκλο των ανθρώπων που θα μπορούν να αναλάβουν τη διδασκαλία. Θα δώσουμε έμφαση στα παιδιά, στους μεταδιδακτορούχους οι οποίοι βρίσκονται σήμερα σε καθεστώς ανεργίας, με υψηλά προσόντα και θα θέλουμε να υπάρχει απλώς μια κατάσταση διπλής και τριπλής επαγγελματικής αξιοποίησης των ήδη υπηρετούντων πανεπιστημιακών δασκάλων.

Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας

Τέταρτον, είναι τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας, τα οποία θέλουν να λειτουργήσουν παντού. Στις φυλακές ήδη υπάρχει μια πολύ καλή εμπειρία, αλλά όχι μόνο εκεί, αλλά και όπου αλλού νομίζουμε ότι αυτό το πράγμα είναι αναγκαίο.

 

Δεκτή η τροπολογία για το ΕΑΠ

Επίσης, δεκτή  κατά πλειοψηφία έγινε και η τροπολογία για το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και εντάχθηκε στο νομοσχέδιο ως άρθρο 91.

«Γίνεται δεκτή η τροπολογία με γενικό αριθμό 216 και ειδικό αριθμό 36 ως έχει;

ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Δεκτή, δεκτή.

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: Κατά πλειοψηφία.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΪΒΑΤΙΔΗΣ: Κατά πλειοψηφία.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ: Κατά πλειοψηφία.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΕΛΗΣ: Κατά πλειοψηφία.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΡΓΙΩΤΑΣ: Παρών.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ-ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΡΡΑΣ: Κατά πλειοψηφία.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Αναστασία Χριστοδουλοπούλου): Συνεπώς, η τροπολογία με γενικό αριθμό 216 και ειδικό αριθμό 36 έγινε δεκτή ως έχει κατά πλειοψηφία και εντάσσεται στο νομοσχέδιο ως ίδιο άρθρο». 

Οι διατάξεις του ΥΠ.Π.Ε.Θ που ψηφίστηκαν από την Ολομέλεια: 

  • Άρθρο 26

Αντισταθµιστική εκπαίδευση

1. Για την εφαρµογή του παρόντος άρθρου ισχύουν οι ακόλουθοι ορισµοί:

α) «Αντισταθµιστική εκπαίδευση»: στην έννοια της αντισταθµιστικής εκπαίδευσης υπάγονται η ενισχυτική δι- δασκαλία των µαθητών γυµνασίου, η πρόσθετη διδακτική στήριξη των µαθητών όλων των τύπων λυκείου, η ενισχυτική διδασκαλία και η πρόσθετη διδακτική στήριξη που παρέχεται στα Καταστήµατα Κράτησης, η κατ’ ιδίαν διδασκαλία που παρέχεται σε κρατούµενους, καθώς και η διδασκαλία που παρέχεται στα τµήµατα δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης που λειτουργούν στο πλαίσιο εγκεκριµένων Οργανισµών Θεραπείας του ν. 4139/2013 (Α΄ 74).

β) «Ενισχυτική διδασκαλία»: είναι η διδασκαλία που έχει ως σκοπό την επανένταξη των µαθητών στη διαδικασία µάθησης και τη βελτίωση της απόδοσής τους ώστε να ολοκληρώσουν την υποχρεωτική εκπαίδευση, να µειωθεί η µαθητική διαρροή και η πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου, και να αυξηθούν τα ποσοστά πρόσβασης στην δεύτερη βαθµίδα της δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης.

 γ) «Πρόσθετη διδακτική στήριξη»: σκοπός της πρόσθετης διδακτικής στήριξης είναι η επανένταξη των µαθητών στην διαδικασία µάθησης, η µείωση της µαθητικής διαρροής, η βελτίωση της απόδοσής τους, ώστε να ολοκληρώσουν την δεύτερη βαθµίδα της δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης, µε επιπρόσθετο στόχο την ενίσχυση της προοπτικής πρόσβασης στην τριτοβάθµια εκπαίδευση.

 2. Τα προγράµµατα αντισταθµιστικής εκπαίδευσης υλοποιούνται:

α) στα Σχολικά Κέντρα Αντισταθµιστικής Εκπαίδευσης, τα οποία είναι δυνατό να λειτουργούν σε κάθε γυµνάσιο ή λύκειο ή ανά οµάδες όµορων σχολικών µονά- δων γυµνασίου ή λυκείου,

β) στα τµήµατα δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης που λειτουργούν στο πλαίσιο των εγκεκριµένων Οργανισµών Θεραπείας του άρθρου 51 του ν. 4139/2013 (Α΄ 74), ό- πως ισχύει,

γ) στα Σχολικά Κέντρα Αντισταθµιστικής Εκπαίδευσης, τα οποία είναι δυνατόν να λειτουργούν στα Καταστήµατα Κράτησης όπου λειτουργούν Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας της παρ. 1 του άρθρου 5 του ν. 2525/1997 (Α΄ 188) ή/και γυµνάσια και λύκεια, και

δ) στο πλαίσιο της κατ’ ιδίαν διδασκαλίας των κρατουµένων στα καταστήµατα κράτησης.

3. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευµάτων, που δηµοσιεύεται στην Εφηµερίδα της Κυβερνήσεως, ορίζονται η έναρξη και η λήξη λειτουργίας των Σχολικών Κέντρων Αντισταθµιστικής Εκπαίδευ- σης της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 για κάθε σχολικό έτος, τα διδακτέα µαθήµατα, τα κριτήρια επιλογής και ο αριθµός των συµµετεχόντων µαθητών, οι ώρες διδασκαλίας, τα κριτήρια επιλογής και τα καθήκοντα του Υπευθύνου Σχολικού Κέντρου Αντισταθµιστικής Εκπαίδευσης και κάθε άλλο σχετικό θέµα για τη λειτουργία και οργάνωση των Σχολικών Κέντρων. Κύριο κριτήριο επιλογής των µαθητών που έχουν ανάγκη αντισταθµιστικής εκπαίδευσης αποτελεί η επίδοσή τους από την αρχή κάθε σχολικού έτους. Κύριο κριτήριο επιλογής του Υπευθύνου Σχολικού Κέντρου Αντισταθµιστικής Εκπαίδευσης συνιστά η διδακτική εµπειρία και η διοικητική του επάρκεια. Με απόφαση του αρµοδίου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης που εκδίδεται κάθε σχολικό έτος ορίζονται οι σχολικές µονάδες στις οποίες λειτουργούν τα ανωτέρω Σχολικά Κέντρα Αντισταθµιστικής Εκπαίδευσης και ορίζεται ένας µόνιµος εκπαιδευτικός ως Υπεύθυνος του Κέντρου αυτού.

4. Η λειτουργία των τµηµάτων δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης που λειτουργούν στο πλαίσιο των εγκεκριµένων Οργανισµών Θεραπείας του ν.4139/2013 της περίπτωσης β΄ της παραγράφου 2 εποπτεύεται από πενταµελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται µε απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευµάτων και στην οποία µετέχουν δύο εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευµάτων, δύο εκπρόσωποι της οµάδας θεραπευτών και ο επιστηµονικός υπεύθυνος της µονάδας απεξάρτησης. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευµάτων, που δηµοσιεύεται στην Εφηµερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται:

α) Οι αρµοδιότητες της ανωτέρω επιτροπής.

β) Τα κριτήρια επιλογής των εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τα ανωτέρω τµήµατα, καθώς και του Υπεύθυνου του τµήµατος. Κύρια κριτήρια επιλογής αποτελούν ιδίως η διδακτική εµπειρία σε τµήµατα δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης που λειτουργούν στο πλαίσιο των εγκεκριµένων Οργανισµών Θεραπείας του άρθρου 51 του ν. 4139/2013 (Α΄ 74) , η παιδαγωγική κατάρτιση, οι επικοινωνιακές δεξιότητες και η συνολική συγκρότηση της προσωπικότητας των υποψηφίων καθώς και η εκπαίδευση στην προβληµατική της εξάρτησης και η συµµετοχή σε εκπαίδευση και εποπτεία από το θεραπευτικό πλαίσιο.

γ) Κάθε άλλη λεπτοµέρεια που αφορά στην οργάνωση και λειτουργία των τµηµάτων δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης.

5. Για το σύνολο των εκπαιδευτικών θεµάτων που αφορούν στο σχεδιασµό και στην υλοποίηση της αντισταθµιστικής εκπαίδευσης που υλοποιείται στα Καταστήµατα Κράτησης της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 2, καθώς και στο πλαίσιο της κατ’ ιδίαν διδασκαλίας των κρατουµένων της περίπτωσης δ΄ της παραγράφου 2 αποφασίζει ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης. Όσον αφορά την περίπτωση γ΄ της παραγράφου 2, ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης λαµβάνει υπόψη του κατά τον ανωτέρω σχεδιασµό και υλοποίηση τη γνώµη του αρµοδίου Συµβούλου Εκπαίδευσης Κρατουµένων ή, ελλείψει αυτού, την γνώµη του εκπαιδευτικού που ορίζει ο διευθυντής της σχολικής µονάδας που λειτουργεί στο συγκεκριµένο κατάστηµα κράτησης. Όσον αφορά την περίπτωση δ΄ της παραγράφου 2, ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης λαµβάνει υπόψη του κατά τον σχεδιασµό και υλοποίηση του προγράµµατος αντισταθµιστικής εκπαίδευσης τη γνώµη του αρµοδίου Συµβούλου Εκπαίδευσης Κρατουµένων ή, ελλείψει αυτού, τη γνώµη του αρµοδίου κοινωνικού λειτουργού σε συνεργασία µε τον εκπαιδευτικό που ορίζει ο διευθυντής της σχολικής µονάδας που λειτουργεί στο συγκεκριµένο κατάστηµα κράτησης ή, ελλείψει κοινωνικού λειτουργού, την γνώµη του εκπαιδευτικού που ορίζει ο διευθυντής της σχολικής µονάδας που λειτουργεί στο συγκεκριµένο κατάστηµα κράτησης.

6. Τα Σχολικά Κέντρα Αντισταθµιστικής Εκπαίδευσης της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 στελεχώνονται από προσωρινούς αναπληρωτές και ωροµίσθιους εκπαιδευτικούς που προσλαµβάνονται µε σύµβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισµένου χρόνου, µε βάση την κατάταξη των υποψηφίων στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευµάτων, που δηµοσιεύεται στην Εφηµερίδα της Κυβερνήσεως, ορίζεται η διαδικασία υποβολής αίτησης, καθώς επίσης οι όροι σύναψης, τροποποίησης και λύσης των συµβάσεων των ανωτέρω εκπαιδευτικών. Με την ίδια απόφαση είναι δυνατό να προβλέπεται η κατά προτεραιότητα στελέχωση των Σχολικών Κέντρων Αντισταθµιστικής Εκπαίδευσης της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 από µόνιµους εκπαιδευτικούς ή αναπληρωτές εκπαιδευτικούς πλήρους ωραρίου που δεν συµπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας και µέχρι συµπλήρωσης του ωραρίου αυτού.

7. Τα τµήµατα δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης που λειτουργούν στο πλαίσιο των εγκεκριµένων Οργανισµών Θεραπείας του άρθρου 51 του ν. 4139/2013 (Α΄ 74) όπως ισχύει, µπορεί να στελεχώνονται:

α) από µονίµους εκπαιδευτικούς ή αναπληρωτές εκπαιδευτικούς πλήρους ωραρίου που δεν συµπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας και µέχρι τη συµπλήρωση του ωραρίου αυτού,

β) από µόνιµους εκπαιδευτικούς που παρέχουν υπερωριακή απασχόληση και

 γ) από αναπληρωτές και ωροµισθίους εκπαιδευτικούς. Η επιλογή των µονίµων και των αναπληρωτών και ωροµίσθιων εκπαιδευτικών στα ανωτέρω τµήµατα, καθώς και του Υπευθύνου του τµήµατος λαµβάνει χώρα ως εξής:

Ο οικείος Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, εκδίδει Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη στελέχωση των τµηµάτων της παρούσας παραγράφου, σύµφωνα µε τα κριτήρια επιλογής που ορίζονται στην Υπουργική Απόφαση της παραγράφου 4 του παρόντος άρθρου. Η επιτροπή της παραγράφου 4 διενεργεί συνέντευξη των υποψηφίων εκπαιδευτικών και επιλέγει τους εκπαιδευτικούς που θα στελεχώσουν τα ανωτέρω τµήµατα, συντάσσοντας σχετικό πρακτικό στο οποίο περιλαµβάνεται αξιολογικός πίνακας των υποψηφίων και αιτιολογηµένη για την επιλογή κρίση. Με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης διατίθενται οι µόνιµοι εκπαιδευτικοί που επιλέγονται για να διδάξουν προς συµπλήρωση ωραρίου στα τµήµατα δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης που λειτουργούν στο πλαίσιο των εγκεκριµένων Οργανισµών Θεραπείας του ν. 4139/ 2013 (Α΄ 74) .

Η ανάθεση υπερωριακής απασχόλησης στους µόνιµους εκπαιδευτικούς που επιλέγονται για να διδάξουν στα τµήµατα δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης που λειτουργούν στο πλαίσιο των εγκεκριµένων Οργανισµών Θεραπείας του ν. 4139/2013 (Α΄ 74) γίνεται µε απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευµάτων. Η αποζηµίωση για την παρασχεθείσα υπερωριακή απασχόληση καταβάλλεται από τις υπηρεσίες όπου ανήκουν οργανικά οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί.

8. Η επιλογή µονίµων, προσωρινών αναπληρωτών και ωροµίσθιων εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία στα Σχολικά Κέντρα Αντισταθµιστικής Εκπαίδευσης των Καταστηµάτων Κράτησης της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 2, καθώς και στο πλαίσιο της κατ’ ιδίαν διδασκαλίας των κρατουµένων της περίπτωσης δ΄ της παραγράφου 2 λαµβάνει χώρα ως εξής: Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευµάτων, που δηµοσιεύεται στην Εφηµερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται τα κριτήρια επιλογής των ανωτέρω εκπαιδευτικών. Κύρια κριτήρια επιλογής αποτελούν ιδίως τα τυπικά προσόντα, καθώς και η διδακτική εµπειρία σε σχολεία που λειτουργούν στα Καταστήµατα Κράτησης ή σε σχολεία διαπολιτισµικής εκπαίδευσης ή σε τάξεις υποδοχής ή φροντιστηριακά τµήµατα.

Ο οικείος Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης εκδίδει σχετική Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, σύµφωνα µε τα κριτήρια επιλογής που ορίζονται στην υπουργική απόφαση του προηγούµενου εδαφίου.

Κατόπιν, καταρτίζεται σχετικός αξιολογικός πίνακας των υποψηφίων. Η επιλογή των µόνιµων, προσωρινών αναπληρωτών και ωροµίσθιων εκπαιδευτικών για τη στελέχωση των Σχολικών Κέντρων Αντισταθµιστικής Εκπαίδευσης των Καταστηµάτων Κράτησης της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 2 και για την κατ’ ιδίαν διδασκαλία των κρατουµένων της περίπτωσης δ΄ της παραγράφου 2 διενεργείται µε απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης µε βάση τον ανωτέρω αξιολογικό πίνακα.

9. Με απόφαση του οικείου Διευθυντή Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης είναι δυνατό να τροποποιείται ο αριθµός ωρών διδασκαλίας των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στα Σχολικά Κέντρα Αντισταθµιστικής Εκπαίδευσης των περιπτώσεων α΄, και γ΄ της παραγράφου 2 του παρόντος , σε συνάρτηση προς τον αριθµό των µαθητών και τις διδακτικές τους ανάγκες. Αν κατά την διάρκεια ισχύος της σύµβασης, ο αριθµός των µαθητών µειωθεί ώστε να καθίσταται αδύνατη η απασχόληση του εκπαιδευ- τικού για τις ελάχιστες ώρες που προβλέπεται στο πρόγραµµα αντισταθµιστικής εκπαίδευσης, στοιχειοθετείται σπουδαίος λόγος καταγγελίας της σύµβασης αζηµίως για το Δηµόσιο.

10. Η αµοιβή των αναπληρωτών και ωροµίσθιων εκπαιδευτικών στους φορείς υλοποίησης των προγραµµάτων αντισταθµιστικής εκπαίδευσης της παραγράφου 2 ορίζεται σύµφωνα µε τις διατάξεις του Κεφαλαίου Β΄ του ν. 4354/2015 (Α΄ 176).

 11. Η υπηρεσία των εκπαιδευτικών του παρόντος άρθρου λογίζεται ως διδακτική προϋπηρεσία για κάθε συνέπεια.

12. Η αµοιβή των Υπευθύνων των παραγράφων 3, 4 και 7, όταν βαρύνει τον προϋπολογισµό συγχρηµατοδοτούµενου προγράµµατος, προσδιορίζεται στο εγκεκριµένο τεχνικό δελτίο του τελευταίου και δεν µπορεί να υπερβαίνει το µικτό ποσό των εκατόν πενήντα (150) ευρώ µηνιαίως.

13. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργούνται:

α) το άρθρο 27 του ν. 1304/1982 (Α΄ 144),

β) το άρθρο 4 του ν. 1824/1988 (Α΄ 296),

γ) η παράγραφος 10 του άρθρου 1 του ν. 2525/1997 (Α΄ 188),

δ) το π.δ. 429/1991 (Α΄ 156),

ε) το τελευταίο εδάφιο της παρ. 8 του άρθρου 26 του ν. 3879/2010 (Α΄163)

 στ) κάθε άλλη διάταξη που είναι αντίθετη προς τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.

Το ψηφισθέν Νομοσχέδιο .pdf

Δημοσιεύτηκε στο www.seepeaa.gr




Αλλες επιλογές

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ Κ. ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΣΤΗΝ Γ' ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΝΑ ΧΡΥΣΟ 4 ΑΡΓΥΡΑ ΚΑΙ 1 ΧΑΛΚΙΝΟ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ 58Η ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ (Μ.Δ.) 2017

ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2017 - ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΕΠΘ

ΔΙΑΘΕΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΙΕΚ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΣ Ο.Α.Ε.Δ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2017

ΑΛΛΑΓΗ ΩΡΑΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ ΛΕΣΒΟΥ ΚΑΙ ΧΙΟΥ

ΥΠΕΠΘ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑ.Λ.

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ 2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 21/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 19/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 15/6/2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΣΕ ΛΕΣΒΟ ΚΑΙ ΧΙΟ 14/6/2017

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΑΝΑΒΟΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΛΕΣΒΟ ΚΑΙ ΧΙΟ

ΙΣΧΥΡΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ 6,1 ΡΙΧΤΕΡ ΣΤΗΝ ΛΕΣΒΟ. ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 13/6/2017

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑ.Λ.

ΟΑΕΔ YΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΑ.Σ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΓΕΛ 12/6/2017

ΣΟΚ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΔΕΣΠΟΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 9/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 8/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΓΕΛ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2017

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΑΡΓΥΠΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΔΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 24ΩΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications