Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Α. ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΤ1
ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΔΙΝΕΙ Η 17ΧΡΟΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗ ΡΩΜΗ
Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΟΥ EΡΩΤΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΜΠΕΝΑΚΗ
ΚΚΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ : ΜΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΑ
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΓΙΑ ΑΣΕΠ
Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕ ΕΚΡΙΝΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΦΑΠ
ΥΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:
ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ: «ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1597667432
Online: 235
216 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Τρίτη, 9 Αυγούστου 2016

216 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώσε ότι
επτά πράξεις, μέσω των οποίων θα πραγματοποιηθούν προσλήψεις εκπαιδευτικών και ειδικού προσωπικού για τα σχολεία όλης της χώρας εντάχθηκαν στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», μετά την υπογραφή του Ειδικού Γραμματέα Διαχείρισης Τομεακών Ε.Π. του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου κ. Γιώργου Ιωαννίδη.
Ο συνολικός προϋπολογισμός των πράξεων αυτών ανέρχεται στα 216.128.680,18 ευρώ.  Στο ποσό αυτό θα προστεθούν  τα αναγκαία κονδύλια, τόσο από τον τακτικό προϋπολογισμό όσο και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ώστε, από την πρώτη μέρα τα σχολεία όλης της χώρας να λειτουργήσουν κανονικά, με όλο το αναγκαίο προσωπικό στη θέση του.

Αναλυτικά οι επτά Πράξεις και ο προϋπολογισμός τους είναι οι ακόλουθες:

1.Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα δημοτικά σχολεία-τάξεις υποδοχής

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και στη βελτίωση του γραμματισμού, του αριθμητισμού και άλλων διδακτικών αντικειμένων. Επίσης το πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει δράσεις για την εκπαίδευση και την ομαλή προσαρμογή των προσφυγόπαιδων. Προς τούτο, προβλέπεται να γίνουν οι απαραίτητες προσλήψεις εκπαιδευτικών σε όσα δημοτικά σχολεία κριθεί απαραίτητο, ώστε να στελεχωθούν τις οι τάξεις υποδοχής, τα ενισχυτικά φροντιστηριακά τμήματα και οι ειδικές δομές υποδοχής και εκπαίδευσης προσφυγόπαιδων. Κύριο αντικείμενο αποτελεί η εκμάθηση της ελληνικής ως ξένη γλώσσα και η ενίσχυσή τους και σε άλλα μαθήματα.

Προϋπολογισμός:12.395.000 ευρώ

2.Ενισχυτική διδασκαλία στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Η πράξη περιλαμβάνει τη δημιουργία αυτοτελούς προγράμματος ενισχυτικής διδασκαλίας με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης των μαθητών, τη διευκόλυνση της πρόσβασής τους στο λύκειο, την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και την αποτροπή πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου. Η ετήσια οργάνωση και λειτουργία του προγράμματος καθορίζεται με Υπουργική απόφαση.

Προϋπολογισμός:8.762.652,17

3.Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 

Η πράξη αποσκοπεί στην ουσιαστική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι οποίοι φοιτούν στο γενικό σχολείο και συμπεριλαμβάνει το θεσμό της παράλληλης στήριξης , την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών και την υποστήριξη των μαθητών με Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό με στόχο την εξασφάλιση της προσβασιμότητας αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι, την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού και της σχολικής αποτυχίας,καθώς και, της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.

Το πρόγραμμα προβλέπει την πρόσληψη των απαραίτητων εκπαιδευτικών για να καλύψει τις ανάγκες παράλληλης στήριξης, καθώς και του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού. Στα πλαίσια αυτά θα υπάρξει και πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτών, με άλλη πράξη του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης.

Προβλέπεται επίσης η πρόσληψη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού για μαθητές με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης .

Προϋπολογισμός: 35.811.036 ευρώ

4.Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για ένταξη μαθητών με αναπηρία η/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Η πράξη αφορά την αναδιάρθρωση Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και την μετατροπή τους σε Κέντρα Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), τη σύσταση Σχολικών Δικτύων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΔΕΥ), και τη λειτουργία Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ)οι οποίες στελεχώνονται με Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό,  για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση των των μαθητών και την παραπομπή τους στα ΚΕΔΔΥ(Κέντρα Διάγνωσης, Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης ), όταν συνεχίζουν να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον παρά την υποστήριξή τους.

Επίσης η πράξη αφορά την υποστήριξη των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) με προσωπικό.

Στο πλαίσιο του προγράμματος προσλαμβάνεται το αναγκαίο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, για τη στελέχωση αφενός μεν των Κέντρων Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και των συσταθεισών Επιτροπών Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) αφετέρου δε των ΚΕΔΔΥ.

Προϋπολογισμός:4.757.600 ευρώ

5.Εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Προβλέπεται η ενίσχυση και ο εκσυγχρονισμός των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης, βάσει της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα Ατόμων με Αναπηρία ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις. Στο πλαίσιο της πράξης θα πραγματοποιείται χρήση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για την εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων.

Για τις ανάγκες υλοποίησης του έργου προβλέπεται η πρόσληψη του απαιτούμενου αριθμού Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης καθώς και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ), και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού για τις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και τα τμήματα ένταξης.

Προϋπολογισμός: 72.619.292,01 ευρώ 

6.Δημιουργία Ενιαίου Τύπου Δημοτικού Σχολείου

Η δημιουργία του Ενιαίου Τύπου Δημοτικού Σχολείου εξυπηρετεί την συνταγματική επιταγή για την παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση και καταργεί την πολυτυπία σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που οδηγούσε στην διδασκαλία διαφόρων γνωστικών αντικειμένων (π.χ. θεατρική αγωγή και αυξημένες ώρες αγγλικών, φυσικής αγωγής και εικαστικών) μόνο στα 1.337 σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) , και όχι στα υπόλοιπα 2.218 δημοτικά σχολεία ανά την επικράτεια.

Αντιμετωπίζεται δε και η εξής ανισότητα – τώρα σε 2.218 δημοτικά οι μαθητές Α’ και Β’ τελειώνουν τα μαθήματα δύο διδακτικές ώρες νωρίτερα (12:25μμ) από τους μαθητές των ΕΑΕΠ, και οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης τελειώνουν μια ώρα νωρίτερα (13:15).

`               Συνεπώς, για να δοθούν ίσες ευκαιρίες, με την παροχή όλων των γνωστικών και διδακτικών αντικειμένων σε όλα τα δημοτικά σχολεία της χώρας, δημιουργείται το Ενιαίου Τύπου Δημοτικό Σχολείο, με ενοποίηση των Εβδομαδιαίων Ωρολογίων Προγραμμάτων.

Η λειτουργία του ενιαίου πλέον δημοτικού ορίζει την υποχρεωτική πρωινή ζώνη από 8:00 έως 13:15, ενώ το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργεί μεταξύ 13:16 έως 16:00.

Στο ολοήμερο σχολείο γενικεύεται η ώρα μελέτης με επίβλεψη εκπαιδευτικού, απαλλάσοντας   τους μαθητές από σημαντικό μέρος της προετοιμασίας των μαθημάτων της επόμενης ημέρας.

Στην δε τρίτη ώρα προσφέρεται ευρεία επιλογή μαθημάτων (πληροφορική, αγγλικά, αθλητισμός, εικαστικά, θεατρική αγωγή, μουσική, καθώς και πολιτιστικοί όμιλοι δραστηριοτήτων).

Προϋπολογισμός: 62.875.025 ευρώ

7.Ενίσχυση και αναβάθμιση προσχολικής εκπαίδευσης

Η αναβάθμιση ποιότητας, επέκταση και η υποστήριξη της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης, αποτελεί βασική προτεραιότητα του Συμβουλίου της Ευρώπης ενώ αποτελεί στόχο και αυτού του προγράμματος. Οι αναγκαίοι εκπαιδευτικοί που θα προσληφθούν θα απασχοληθούν στα νηπιαγωγεία για την δίχρονη προσχολική αγωγή, η οποία κρίνεται περισσότερο παρά ποτέ αναγκαία, λόγω της οικονομικής και ανθρωπιστικής κρίσης στην χώρα μας.

Η προετοιμασία για τη μετάβαση στο δημοτικό, η προσαρμογή των νηπίων στο νέο σχολικό περιβάλλον, καθώς και η ενίσχυση δεξιοτήτων,της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας , και της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων, αποτελούν βασικούς παραμέτρους του προγράμματος.

Προϋπολογισμός: 18.908.075 ευρώ

Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα: www.seepeaa.gr

και Σεεπεαα www.seepeaa.gr στο Facebook





Αλλες επιλογές

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ Κ. ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΣΤΗΝ Γ' ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΝΑ ΧΡΥΣΟ 4 ΑΡΓΥΡΑ ΚΑΙ 1 ΧΑΛΚΙΝΟ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ 58Η ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ (Μ.Δ.) 2017

ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2017 - ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΕΠΘ

ΔΙΑΘΕΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΙΕΚ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΣ Ο.Α.Ε.Δ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2017

ΑΛΛΑΓΗ ΩΡΑΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ ΛΕΣΒΟΥ ΚΑΙ ΧΙΟΥ

ΥΠΕΠΘ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑ.Λ.

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ 2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 21/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 19/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 15/6/2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΣΕ ΛΕΣΒΟ ΚΑΙ ΧΙΟ 14/6/2017

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΑΝΑΒΟΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΛΕΣΒΟ ΚΑΙ ΧΙΟ

ΙΣΧΥΡΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ 6,1 ΡΙΧΤΕΡ ΣΤΗΝ ΛΕΣΒΟ. ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 13/6/2017

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑ.Λ.

ΟΑΕΔ YΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΑ.Σ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΓΕΛ 12/6/2017

ΣΟΚ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΔΕΣΠΟΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 9/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 8/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΓΕΛ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2017

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΑΡΓΥΠΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΔΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 24ΩΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications