Τρίτη, 7 Απριλίου 2020
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ/ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΗ ΧΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΚΟ ΜΕΤΑΔΡΑΣΗ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 29/5/2016
ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΡΑΣΗ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 15/6/2016
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ΣΤΟΝ ΑΛΙΜΟ
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ 3 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΡΑΣΗ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 18/6/2016
ΘΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΜΕ ΠΤΥΧΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ''Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ''. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 25/6/2016
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΕ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ, ΔΕ ΒΡΕΦΟΚΟΜΟΥΣ ΚΛΠ ΑΠΟ ΤΟ ΚΚΠΠΑ ΑΤΤΙΚΗΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 14/6/2016
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ, ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΚΛΠ ΑΠΟ ΤΟ Ι.Υ.Π. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 10/6/2016
ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΜΗΝΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΓΙΑ 6 ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ 19 ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΛΠ ΣΕ ΚΔΑΠ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 3/6/2016
ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 5 ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ 4 ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ 10 ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟ ΚΛΠ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΑΝΑ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 10/11/2016
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΤΗ ΧΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΚΟ ΜΕΤΑΔΡΑΣΗ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 29/5/2016
ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΣΕ ΣΑΜΟ ΚΑΙ ΛΕΣΒΟ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΔΟΜΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΡΑΣΗ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 26/6/2016
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΠΑΣΤΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (Ε.Σ.Β.Ε.). ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΩΣ 31/5/2016
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ Η ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΕΑΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΤΡΙΜΗΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΓΙΑ 3 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ 4 ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΚΛΠ ΣΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΕΞΟΧΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 27/5/2016
Διάφορα Θέματα
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1600179771
Online: 264
ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΤΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ» ΤΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2016

ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΤΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ» ΤΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΣ ΙΔΡΥΜΑ ΙΩΑΝΝΗ Σ. ΛΑΤΣΗ

Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 2016

Πρόγραμμα «Μαθαίνουμε Παρέα»

ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση, επιθυμώντας να εξοικειώσει τους μικρούς μαθητές με σύγχρονα μοντέλα εκπαίδευσης βασισμένα  στη μαθητοκεντρική προσέγγιση της γνώσης, ώστε να μπουν βάσεις για τη δημιουργία ενός ανοικτού περιβάλλοντος μάθησης που εν τέλει θα δημιουργήσει ενεργούς πολίτες.

- να προωθήσει την καινοτομία (innovation) στην εκπαίδευση μέσα από στοχευμένες δραστηριότητες,
- να υποστηρίξει την εκπαιδευτική διαδικασία με την ενδεδειγμένη χρήση (ομαδο)συνεργατικών μεθόδων (cooperative/collaborative teaching methods) και τη χρήση ΤΠΕ και
- να βοηθήσει στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας των μικρών μαθητών και μαθητριών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, προσκαλεί για τέταρτη χρονιά τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να υποβάλουν προτάσεις, οι οποίες θα υλοποιηθούν κατά το σχολικό έτος 2016-17 από νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία που βρίσκονται εντός των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄Αθήνας, Πειραιά, Ανατολικής Αττικής και Δυτικής Αττικής.

Κύριος στόχος του προγράμματος είναι η ενδυνάμωση της προσωπικότητας του μαθητή, η ανάπτυξη και η εξέλιξη του εαυτού του, η προαγωγή και η ενδυνάμωση της αυτοεκτίμησης, αυτοπεποίθησης και αυτοαντίληψης μέσα από καινοτόμες δράσεις (π.χ. στοχεύοντας SMART) και εφαρμογή (ομαδο)συνεργατικών μεθόδων διδασκαλίας.


Δίνεται παράλληλα η δυνατότητα να υποβληθούν προτάσεις, οι οποίες θα προωθούν την επιχειρηματικότητα των μαθητών (π.χ. σχολικοί συνεταιρισμοί), καλλιεργώντας με τον τρόπο αυτό τις προσωπικές τους δεξιότητες και την κριτική σκέψη τους (critical thinking approach), εξοικειώνοντάς τους με έννοιες που σχετίζονται με το χώρο της οικονομίας, συνδέοντας τη σχολική ζωή με πραγματικές καταστάσεις της ζωής μέσω βιωματικών δράσεων και ενεργοποιώντας τη δημιουργικότητα των μαθητών και την ικανότητά τους να επιλύουν καθημερινά προβλήματα (problem solving method).

Μέσα από το πρόγραμμα αυτό δίνεται η δυνατότητα στις σχολικές μονάδες να καλλιεργήσουν και να προωθήσουν πνεύμα συνεργατικής κουλτούρας και στους εκπαιδευτικούς να εφαρμόσουν σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, καινοτόμες εκπαιδευτικές ιδέες και πρακτικές.

Βασικές προϋποθέσεις και πληροφορίες

  • Κάθε σχολείο παρουσιάζει σε έναν πίνακα (συνημμένο 4) μία σύντομη SWOT ανάλυση της εκπαιδευτικής μονάδας. Αυτό κρίνεται απαραίτητο, για να μπορεί η επιτροπή αξιολόγησης των προτάσεων να γνωρίζει τα βασικά χαρακτηριστικά της σχολικής μονάδας, δηλαδή τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της, καθώς και τις ευκαιρίες και τις «απειλές» τις οποίες αντιμετωπίζει.
  •  Προτάσεις που θα εφαρμόζουν καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις και στρατηγικές μάθησης στη σχολική καθημερινότητα: Οι προτάσεις που θα υποβληθούν αφορούν την εφαρμογή συγκεκριμένων καινοτόμων μεθόδων και την σύνδεσή τους με συγκεκριμένα διδακτικά αντικείμενα και θέματα βάσει του αναλυτικού προγράμματος σπουδών που ισχύει για την εκάστοτε τάξη. Προτάσεις αόριστες και γενικόλογες θα απορρίπτονται.
  • Προτάσεις σχετικά με τη χρήση (ομαδο)συνεργατικών μεθόδων μάθησης στην σχολική καθημερινότητα: Οι προτάσεις που θα υποβληθούν αφορούν την εφαρμογή συγκεκριμένων μεθόδων (ομαδο)συνεργατικής μάθησης και την σύνδεσή τους με συγκεκριμένα διδακτικά αντικείμενα και θέματα βάσει του αναλυτικού προγράμματος σπουδών που ισχύει για την εκάστοτε τάξη. Προτάσεις αόριστες και γενικόλογες θα απορρίπτονται.
  • Προτάσεις που σχετίζονται με την επιχειρηματικότητα: Οι προτάσεις αυτές, εκτός της βασικής επιχειρηματικής ιδέας («προϊόν»), συνοδεύονται και από σύντομο «business plan» (συνημμένο 5), για να καταστεί κατανοητή η πορεία που θα ακολουθηθεί.
  • Σε περίπτωση που η πρόταση προβλέπει χρήση ΤΠΕ και κρίνεται απαραίτητη η προμήθεια σχετικού εξοπλισμού, θα πρέπει να παρουσιάζεται ο τρόπος που θα διασφαλιστεί η ορθή και κατάλληλη χρήση του εξοπλισμού και στο μέλλον προς όφελος των μαθητών της μονάδας.
  • Συμμετοχή μπορούν να δηλώσουν εκπαιδευτικοί από τα δημόσια δημοτικά σχολεία και τα νηπιαγωγεία των Πρωτοβάθμιων Διευθύνσεων της Α΄Αθήνας, του Πειραιά της Ανατολικής Αττικής και της Δυτικής Αττικής. Δυνατότητα υποβολής προτάσεων έχουν μεμονωμένοι εκπαιδευτικοί ή ολιγομελείς ομάδες εκπαιδευτικών με έναν συντονιστή (συνολικά έως τρεις εκπαιδευτικοί).
  • Η οικονομική υποστήριξη θα πραγματοποιηθεί βάσει του αναλυτικού προϋπολογισμού που θα υποβληθεί μαζί με την πρόταση υλοποίησης της εκπαιδευτικής δράσης και μπορεί να φτάσει κατ’ ανώτατο το ποσό των Ευρώ δύο χιλιάδων πεντακοσίων (€2.500). Στις επιλέξιμες δαπάνες συμπεριλαμβάνονται κάθε είδους έξοδα για την υλοποίηση του προγράμματος, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, εξαιρουμένων αμοιβών. Την ευθύνη της οικονομικής διαχείρισης θα έχει η Σχολική Επιτροπή.
  • Ως ημερομηνία έναρξης της εφαρμογής των επιλεγμένων προτάσεων ορίζεται η 1η Δεκεμβρίου 2016.
  • Οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα «Μαθαίνουμε Παρέα 2016-17» στέλνουν έως τις 14 Ιουνίου 2017 στο Κοινωφελές Ίδρυμα Ι. Λάτση σύντομη περιγραφή πεπραγμένων (φωτογραφίες, βίντεο, σύντομα πρωτόκολλα μαθήματος/δράσης).
  • Οι δράσεις που θα πραγματοποιηθούν αξιολογούνται από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς βάσει ερωτηματολογίου που θα σταλεί από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ι. Λάτση έως τις 14 Ιουνίου 2017.

Προετοιμασία Υποβολής Πρότασης

Η υποβολή των προτάσεων θα γίνεται μόνο ηλεκτρονικά μέχρι την Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2016 και ώρα 14.00΄, στη φόρμα υποβολής που είναι διαθέσιμη εδώ. Οι συμμετέχοντες πρέπει να περιλαμβάνουν στην αναλυτική τους πρόταση τα παρακάτω στοιχεία και πληροφορίες:

1. Τίτλος Δραστηριότητας με σύντομη περιγραφή (έως 50 λέξεις)

2. Στοιχεία συντονιστή και μελών (με σύντομο βιογραφικό, έως 200 λέξεις ανά εκπαιδευτικό)

3. Στοιχεία σχολικής μονάδας και σύντομη SWOT ανάλυση (να συμπληρωθεί το συνημμένο 4 βάσει υποδείγματος του συνημμένου 3)

4. Περιγραφή της πρότασης:

  • σκεπτικό
  • αναλυτική περιγραφή και στόχοι
  • ύπαρξη προηγούμενων αντίστοιχων πρωτοβουλιών
  • αριθμός και ηλικίες μαθητών που θα εμπλακούν
  • προσδοκώμενα πρακτικά αποτελέσματα της δραστηριότητας

5. Σύντομο «business plan» βάσει του πίνακα του συνημμένου 5, μόνο για τις προτάσεις που σχετίζονται με την επιχειρηματικότητα

6. Προϋπολογισμός

7. Βεβαίωση συντονιστή για ενημέρωση διεύθυνσης του σχολείου

Η παρούσα προκήρυξη συνοδεύεται από τα ακόλουθα συνημμένα:

Συνημμένο 1: Γενικές πληροφορίες για την καινοτομία στην εκπαίδευση και χρήσιμοι υπερσύνδεσμοι

Συνημμένο 2: Υπερσύνδεσμοι για μεθόδους (ομαδο)συνεργατικής μάθησης και πληροφορίες για επιχειρηματικότητα μαθητών.

Συνημμένο 3: Βασικές πληροφορίες για την ανάλυση SWOT με παραδείγματα κριτηρίων και υπόδειγμα ανάλυσης.

Συνημμένο 4: Πρότυπο ανάλυσης SWOT προς συμπλήρωση. Θα κατατεθεί μαζί με τη συνολική πρόταση.

Συνημμένο 5: Πρότυπο business plan. Θα κατατεθεί μαζί με τη συνολική πρόταση, μόνο εάν αυτή σχετίζεται με την επιχειρηματικότητα.


Κατεβάστε εδώ την Πρόσκληση

Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα: www.seepeaa.gr
και Σεεπεαα www.seepeaa.gr στο Faceboοκ





Αλλες επιλογές

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 53 ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ 80 ΚΟΙΝ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ 128 ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ 66 ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΛΠ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΓΙΑ 1639 ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΕΙΣ ΑΣΥΛΟΥ ΤΟΥ ΟΑΕΔ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 8/8/2017

ΑΣEΠ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΥΠΕ

ΑΣΕΠ ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ (ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 2Κ/2017 – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 10 ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ 30 ΚΑΛΛΙΤΕΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ & ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 3/8/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 2 ΤΕ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ 2 ΔΕ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ ΚΛΠ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ – ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 3/8/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 2 ΚΟΙΝ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ 1 ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥ - ΤΑΥΡΟΥ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 27/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΣΤΗ ΛΕΣΒΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΡΑΣΗ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 28/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΣΕΠ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 9Κ/2017 46 ΘΕΣΕΩΝ ΠΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 11/8/2017

ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟ ΑΕΙ/ΑΤΕΙ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΛΠ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΚΕ ΠΑΝΤΕΙΟΥ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 28/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 2 ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ 1 ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΛΠ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΙΤΑ ΕΛΛΑΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 28/7/2018 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 40 ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ 53 ΠΕ/ΤΕ ΚΟΙΝ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ 76 ΠΕ/ΤΕ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ 6 ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΛΠ ΣΤΟ ΚΕΕΛΠΝΟ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 25/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΣΕΠ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 8Κ/2017 ΓΙΑ 186 ΘΕΣΕΩΝ ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕ ΔΕ ΥΕ (ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΜΕΑ) ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ''ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ''. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 25/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 2 ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ 1 ΨΥΧΙΑΤΡΟ & 1 ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΣΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (Ε.Κ.Ψ.& Ψ.Υ.). ΑΙΤΗΣΙΣ ΕΩΣ 4/8/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΗ ΓΙΑ 1 ΦΡΟΝΤΙΣΤΗ/ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΛΠ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΣΙΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 30/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΣΤΗ ΣΑΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 23/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΗ ΓΙΑ 1 ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ - ΓΡΕΒΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΨΥΚΑ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 1/8/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 24/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 2 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ 1 ΔΕ ΒΟΗΘ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΛΠ ΣΕ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 24/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 1 ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ 2 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΚΛΠ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 26/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 2 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΣΕ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 25/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Η PRAKSIS ΑΝΑΖΗΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 17/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΕΙΔΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ACTIONAID ΕΛΛΑΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 16/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΣΕΠ ΕΚΔΟΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ (ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 4Κ/2016)

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 3 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ 1 ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΣΙΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 20/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ SOLIDARITY NOW. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 21/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΣΕΠ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΣΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΟΑΕΔ

ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ 2 ΤΕ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ 4 ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ ΚΛΠ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΙΛΙΟΥ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 21/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΛΠ ΣΤΗ ΧΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΙΤΑΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 20/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications