Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2017
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΩΦΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ!
ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑVAAZ .ORG ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!
ΠΟΣΓΚΑμεΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ 1ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΑΠΟ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟ
ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΔΗΜ. ΣΧ. ΤΥΦΛΩΝ & ΤΥΦΛΟΚΩΦΩΝ, 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ, ΕΕΕΕΚ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ & 1ο ΕΕΕΕΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΙΔΕΩΔΗ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2015-2016
ΤΟ ΕΕΕΕΚ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΠΡΩΤΕΥΣΕ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕΡΙΑ: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
KEAT SUMMER CAMP ΑΠΟ 3-16/7/2016
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΙΚΡΟΙ ΡΟΒΙΝΣΩΝΕΣ», ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΠΑΠ ΧΑΝΙΩΝ ΑΠΟ 25 -27/6/2016 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ Η AΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ECOΜΟBILITY ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΕΕΕΚ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΑΠΟ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ
ΣΕΕΠΕΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΜΕΣΩ ΟΑΕΔ
ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ 1ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.Σ.Α.μεΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΔΑΠ-ΜΕΑ
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ ΣΤΟ 1ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ 5-6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΚΛΠ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1581257400
Online: 249
ΣΑΤΕΑ ΕΑΕ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ: Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ…

Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017
ΣΑΤΕΑ ΕΑΕ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ: Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ…



ΕΑΕ και επιμόρφωση: η απόσταση μεταξύ θεωρίας και πράξης…

13 Μαρτίου 2017

Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, μονίμων και αναπληρωτών, αποτελεί βασική προϋπόθεση και δικαίωμα, προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να εξελίσσονται επιστημονικά και να αντεπεξέρχονται στις προκλήσεις της εκπαιδευτικής καθημερινότητας Η επιμόρφωσή τους, όμως, πρέπει να πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις ποιότητας σε επίπεδο περιεχομένου και χρονικής διάρκειας.

Με αφορμή, όμως, την εξαγγελθείσα επιμόρφωση των μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών χωρίς εξειδίκευση ή κατάρτιση σε ΕΑΕ μέσω του ΙΕΠ (01/03/2017), προκύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα:

-   Για ποιο λόγο επιλέχθηκε να γίνει η επιμόρφωση τόσους μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς; Έχουμε διανύσει, πλέον, ήδη το μισό σχολικό έτος και οι συνάδελφοι καλούνται να επιμορφωθούν με σημαντική καθυστέρηση και σε μορφή fast-track! Για τους αναπληρωτές η τακτική αυτή είναι –πλέον- συνηθισμένη: Πρώτα τοποθετούνται σε σχολικές μονάδες, αναλαμβάνοντας έναν ή περισσότερους μαθητές σε ένα ή περισσότερα σχολεία, παίρνοντας έτσι το βάπτισμα του πυρός απευθείας στην πράξη και άνευ επιμόρφωσης, και εν συνεχεία καλούνται να αποκτήσουν την ελάχιστη “κατάρτιση – εξειδίκευση”, ώστε να τους υποστηρίξουν αποτελεσματικά Η ίδια «λογική» φαίνεται να επεκτείνεται και στους μόνιμους συναδέλφους: Πρώτα το ΥΠΠΕΘ δρομολογεί την τροπολογία για την ΕΑΕ (ν.4415/2016) στην αρχή της νέας σχολικής χρονιάς και μετά από… 6 μήνες αναλαμβάνει την επιμόρφωσή τους.

-    Ως προς τον χρόνο και τον τρόπο διεξαγωγής της επιμόρφωσης: Πώς είναι δυνατόν να συμπυκνωθούν οι 13 θεματικές ενότητες, που προτείνονται από το ΙΕΠ, σε μια επιμόρφωση 2-3 ημερών, όπως είθισται να γίνεται στις αντίστοιχες επιμορφώσεις μέσω ΕΣΠΑ; Είναι δυνατόν να γίνει παρουσίαση, επεξεργασία, πρακτική ή βιωματική προσέγγιση των θεωρητικών αρχών και των πρακτικών παιδαγωγικών προσεγγίσεων των παραπάνω ενοτήτων, όπως οφείλεται από άποψη σωστής πρακτικής, σε ένα σύνολο μερικών ωρών; Κατά πόσο οι συνάδελφοι θα αισθάνονται έτοιμοι να αντεπεξέλθουν στις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μετά από μια τόσο σύντομη και συμπυκνωμένη παρουσίαση υλικού; Πώς θα συνεπικουρούν οι Σχολικοί Σύμβουλοι ΕΑΕ, οι οποίοι είναι μόλις 13 πανελλαδικά; Ενδέχεται να ενταχθούν στο πλαίσιο της επιμόρφωσης κι επιμέρους πρωτοβουλίες από πλευράς τους ανά νομό; Ο ρόλος των ΚΕΔΔΥ και των Σχολικών Συμβούλων ΕΑΕ είναι να υποστηρίζουν στην πράξη τον εκπαιδευτικό ΕΑΕ μέσα στο σχολικό πλαίσιο, ώστε να γίνεται εκπαιδευτική αξιολόγηση και παρέμβαση στους μαθητές σε ρεαλιστικές συνθήκες. Η εξ αποστάσεως και ασύγχρονη υποστήριξη μέσω helpdesk, που προβλέπεται στην απόφαση του ΙΕΠ, δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε καμία περίπτωση τη διά ζώσης συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών για την ουσιαστική υποστήριξη των μαθητών! Με αυτόν τον τρόπο δε θα αυξηθεί επιπλέον ο φόρτος εργασίας της διεπιστημονικής ομάδας των ΚΕΔΔΥ, αρκετά από τα οποία είναι υποστελεχωμένα και αδυνατούν να καλύψουν έγκαιρα τις αιτήσεις των οικογενειών για αξιολόγηση;

-    Ως προς την αποτελεσματικότητά της: Σε τι βαθμό ανταποκρίνεται το έτοιμο υλικό από προηγούμενες επιμορφώσεις μέσω ΕΣΠΑ στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών; Έχουν ληφθεί σοβαρά υπόψη οι παρατηρήσεις των προηγούμενων επιμορφωμένων για το συγκεκριμένο ζήτημα ή θα παρατηρηθούν εκ νέου περιπτώσεις επανάληψης των ίδιων (ημιτελών ενίοτε) εισηγήσεων προς τους εκπαιδευτικούς; Μήπως επαναλαμβάνονται εισηγήσεις που δεν προσφέρουν ουσιαστικά στην επιμόρφωση των συναδέλφων;  Ποια είναι τα αντικειμενικά κριτήρια που τίθενται για τους επιμορφωτές;  Ακόμη, από τη μια πλευρά το ΙΕΠ κάνει λόγο για ενδεικτικές θεματικές ενότητες επιμόρφωσης και από την άλλη διατυπώνει το κοινό τους περιεχόμενο για όλους τους επιμορφούμενους. Μπορεί να διασφαλιστεί, όμως, κάτι τέτοιο ή θα υπάρχουν διαφοροποιήσεις ως προς το περιεχόμενο ανά νομό ανάλογα με τον επιμορφωτή;

Η αναλογία του περιεχομένου της θεματολογίας κρίνεται προβληματική, καθώς η φιλοσοφία της ένταξης και η διαφοροποιημένη διδασκαλία, που επαναλαμβάνεται πολλάκις ως το εκπαιδευτικό εργαλείο που θα δώσει τη λύση εντός της τάξης, δεν καλύπτονται ως αντικείμενο μιας ολιγόωρης εισήγησης. Επίσης, με βάση την ενδεικτική θεματολογία, στην ουσία παρατηρείται ότι κάθε θεματική ενότητα αντιστοιχεί σε μία κατηγορία αναπηρίας ή και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών του άρθρου 3 του νόμου 3699/2008. Αρκεί ένα δίωρο ή τρίωρο εισήγησης ανά κατηγορία, προκειμένου να προετοιμαστεί ο επιμορφούμενος;

Απαξίωση των πτυχίων και σπουδών: Μπορεί μια ολιγοήμερη επιμόρφωση να εξισωθεί με άλλα ακαδημαϊκά τυπικά προσόντα στην ΕΑΕ, όπως η διετής μετεκπαίδευση στα διδασκαλεία, ο βασικός τίτλος σπουδών ή ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών; Στην εγκύκλιο αναπληρωτών ΕΑΕ το ίδιο το ΥΠΠΕΘ, σε συνεργασία με το ΙΕΠ, θέτει προϋποθέσεις και κριτήρια για τα μεταπτυχιακά ΕΑΕ, ώστε να διασφαλίζεται η επιστημονική κατάρτιση των αναπληρωτών ΕΑΕ για την πρόσληψή τους στις αντίστοιχες δομές. Για ποιο λόγο, λοιπόν, τώρα ρίχνει κατακόρυφα τον πήχη ως προς την επιστημονική κατάρτιση των εκπαιδευτικών που προβλέπεται να τοποθετούνται σε δομές ΕΑΕ; Έχουμε καταλήξει –πλέον- να αναρωτιόμαστε ποιο είναι το ελάχιστο των ωρών που κρίνεται παιδαγωγικά αποδεκτό για την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.  Πού ακριβώς εντοπίζεται η εναρμόνιση του ΥΠΠΕΘ με τις οδηγίες του ΟΗΕ για σεβασμό στα εκπαιδευτικά δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία; Τέτοιου είδους ενέργειες επαναφέρουν στο προσκήνιο την εσφαλμένη λογική των σεμιναρίων 400 ωρών ΕΑΕ, των σεμιναρίων της ντροπής, που είχαν δεχθεί σφοδρή κριτική.

Επιπλέον, θέτουμε τον γενικότερο προβληματισμό και αναδεικνύουμε την αντίφαση που προκύπτει μεταξύ θεωρίας και πράξης από πλευράς ΥΠΠΕΘ:  Μια τέτοιου είδους επιμόρφωση συμβαδίζει άραγε με το όραμα της ένταξης και τα δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία  που επικαλείται συχνά το Υπουργείο Παιδείας; Αν η Ειδική Αγωγή αποτελεί προτεραιότητα για την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, τότε για ποιο λόγο επιλέγει η στελέχωση των δομών της να βασίζεται σε μια ολιγοήμερη και καθυστερημένη επί πολλούς μήνες ως προς την έναρξή της επιμόρφωση;

Ο λόγος είναι προφανώς -για μια ακόμη φορά- η εξοικονόμηση κονδυλίων στις προσλήψεις αναπληρωτών και η αποφυγή μόνιμων διορισμών στην ΕΑΕ. Το γεγονός ότι η επιμόρφωση των μόνιμων εκπαιδευτικών χωρίς κατάρτιση ή εξειδίκευση στην ΕΑΕ εντάσσεται σε ένα πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που αφορά στην πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για Παράλληλη Στήριξη, σημαίνει είτε ότι δεν υπάρχουν τα απαραίτητα κονδύλια για την επιμόρφωση των συναδέλφων είτε ότι το Υπουργείο Παιδείας δε στηρίζει ουσιαστικά την Ειδική Αγωγή, καθώς επενδύει ελάχιστα στην κατάλληλη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που το ίδιο επιλέγει για τη στελέχωσή της. Μια τέτοιου είδους διαχείριση της επιμόρφωσης έρχεται να επικυρώσει την ίδια «οικονομικίστικη» λογική του άρθρου 48 του ν.4415/2016, δηλαδή τη μείωση των προσλήψεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ για τα επόμενα σχολικά έτη Δεν είναι τυχαίο και το σχετικό έγγραφο (υπ.αριθμ.27414/Ε2/20-02-2017) από τη Διεύθυνση Διοίκησης Προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προς τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Α’ Θεσσαλονίκης σύμφωνα με το οποίο ένας εκπαιδευτικός, για να κριθεί υπεράριθμος θα πρέπει πρώτα να έχει εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες κάλυψης και συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου στη σχολική μονάδα όπου είναι τοποθετημένος οργανικά ακόμη και με δυνατότητα απασχόλησης σε τμήμα ένταξης.

Από τη στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας υποστηρίζει πως επιδιώκει τη συμπεριληπτική εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οφείλει παράλληλα να διασφαλίζει και την παροχή κατάλληλης και ουσιαστικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που τοποθετούνται σε αυτές, ώστε -κατ’ επέκταση- να υποστηρίζονται αποτελεσματικά οι μαθητές. Για μια ακόμη φορά αναδεικνύεται η ανάγκη για επαναλειτουργία των διδασκαλείων ως σταθερών, δημόσιων και δωρεάν δομών επιμόρφωσης με επικαιροποίηση του οδηγού σπουδών τους, προκειμένου αυτός να συγκλίνει με τα νέα παιδαγωγικά δεδομένα στην Ειδική Αγωγή. Προφανώς, όμως, τα διδασκαλεία αποτελούν μια ακριβή και μη επιθυμητή για το ΥΠΠΕΘ επιλογή, καθώς οι εκπαιδευτικές άδειες θα οδηγήσουν σε απουσία εκπαιδευτικών από την τάξη και –κατ’ επέκταση- στην ανάγκη κάλυψης των κενών με προσλήψεις αναπληρωτών. 

Ζητάμε:

-   Το ΥΠΠΕΘ να αποσύρει το άρθρο 48 του ν. 4415/2016

-  Το ΙΕΠ, οι σχολικοί σύμβουλοι Ειδικής Αγωγής και τα ΚΕΔΔΥ να μην προβούν σε ανάλογες “επιμορφώσεις της ντροπής”!

-   Μόνιμους διορισμούς και κάλυψη όλων των κενών στην εκπαίδευση με το απαραίτητο και κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό.

-   Έγκαιρη οργάνωση και σωστό παιδαγωγικό σχεδιασμό για την ποιοτική διασφάλιση της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών χωρίς την ένταξή τους σε προγράμματα ΕΣΠΑ. Λειτουργία σταθερών, δημόσιων και δωρεάν επιμορφωτικών δομών για όλους τους εκπαιδευτικούς.

Καλούμε τους προς επιμόρφωση συναδέλφους να αναδείξουν όλα τα παραπάνω μελανά σημεία της διαδικασίας

Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα: www.seepeaa.gr
και
Σεεπεαα www.seepeaa.gr
στο
Facebook





Αλλες επιλογές

ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΑΤΖΗΠΑΤΕΡΕΙΟ-ΚΑΣΠ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΑΤΕΑ ''ΦΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ''

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΑΣ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ''ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ'' ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ''ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΗΣ-ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ'' ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΚΙΑΡΙΔΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΚΑΙ 69 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΡΕΚΟΡ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΟΠΑΠ 2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΥΠΕΠΘ ΕΕΕΕΚ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΕΣΑμεΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 27/6/2017 ΝΑΥΠΛΙΟ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ "Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ" BAZAAR – ΑΓΟΡΑ 2017 30/6-2/7/2017 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΥΦΛΩΝ BRAILLE ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ο.Τ. | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΞΗ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΥΡΟΥ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ CINEΜΑΘΕΙΑ 2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΑΤΕΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ''ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΡΑΤΟΙ'' 22/6/2017 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΥΠΠΕΘ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΕΝΕΚΕΜ, ΕΕΜΑΠΕ, ΠΕΣΥΘ, ΠΕΝΕΛΦΑ, ΠΕΚΑΠ, ΣΑΤΕΑ 28/6/2017

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ! | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 21/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΑΘΗΝΑΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΕΕΕΚ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2107

1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ – ΠΕΥΚΗΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

2ο ΕΕΕΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ – ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ 26-30/6/2017 ΣΤΕΓΗ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Www.autismap. O ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ PΟΔΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΡΟΔΟΥ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΕΕΕΚ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΠΑΖΑΡΙ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 12/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 13/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications