Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΩΦΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ!
ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑVAAZ .ORG ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!
ΠΟΣΓΚΑμεΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ 1ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΑΠΟ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟ
ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΔΗΜ. ΣΧ. ΤΥΦΛΩΝ & ΤΥΦΛΟΚΩΦΩΝ, 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ, ΕΕΕΕΚ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ & 1ο ΕΕΕΕΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΙΔΕΩΔΗ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2015-2016
ΤΟ ΕΕΕΕΚ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΠΡΩΤΕΥΣΕ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕΡΙΑ: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
KEAT SUMMER CAMP ΑΠΟ 3-16/7/2016
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΙΚΡΟΙ ΡΟΒΙΝΣΩΝΕΣ», ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΠΑΠ ΧΑΝΙΩΝ ΑΠΟ 25 -27/6/2016 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ Η AΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ECOΜΟBILITY ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΕΕΕΚ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΑΠΟ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ
ΣΕΕΠΕΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΜΕΣΩ ΟΑΕΔ
ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ 1ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.Σ.Α.μεΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΔΑΠ-ΜΕΑ
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ ΣΤΟ 1ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ 5-6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΚΛΠ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1606033243
Online: 456
ΣΑΤΕΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 7/4/2017 ''ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ…ΥΠΟΥΡΓΟΥ''

Σάββατο, 8 Απριλίου 2017

ΣΑΤΕΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 7/4/2017 ''ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ…ΥΠΟΥΡΓΟΥ''


Δελτίο Τύπου 7-4-2017

''ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ…ΥΠΟΥΡΓΟΥ''

Σήμερα πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένη συνάντηση του Υπουργού Παιδείας κ.Γαβρόγλου με εκπροσώπους της ΔΟΕ, του ΣΑΤΕΑ, του ΣΑΚΕΑ, της ΕΝΕΛΕΑ, των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αναπηρία, του Συντονιστικού Αναπληρωτών-Αδιορίστων, της Πρωτοβουλίας Αναπληρωτών και των φοιτητών των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής.

Σε αντίθεση με τη συνάντηση που έγινε την Τετάρτη 5/4 στο αμφιθέατρο του Υπουργείου (με μαζική παρουσία εκπαιδευτικών, φοιτητών, γονέων), ο Υπουργός έδειξε ένα πολύ διαφορετικό πρόσωπο. Από την αρχή ήταν επιθετικός και έθετε ζητήματα διαδικαστικά για τη συνάντηση π.χ. γιατί 14 εκπρόσωποι και όχι 12! Ξεκίνησε, παίρνοντας το λόγο και ανακοίνωσε αμέσως ότι δεν αποσύρει τίποτα από όσα κάνει. Ταυτόχρονα, έθεσε υπό αμφισβήτηση τα προγράμματα σπουδών των δυο πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής, καλώντας μας να εξετάσουμε την ΑΔΙΠ, τα βιογραφικά των διδασκόντων κ.α.!
Με αυτόν τον τρόπο προσπαθούσε να αμφισβητήσει τα επαγγελματικά δικαιώματα του βασικού τίτλου σπουδών!

Όταν συνήλθαμε από τη σοκαριστική εισαγωγή του Υπουργού, θέσαμε τα εξής ζητήματα:

Το γεγονός ότι αμφισβητεί τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών και τα αντίστοιχα πτυχία των πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής σημαίνει εμμέσως ότι το Υπουργείο θέτει σε αμφισβήτηση όλα τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών και τους τίτλους που απονέμουν, συνδέοντάς τα με τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων. Την ίδια στιγμή, υπό αμφισβήτηση είναι και τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών και τα σεμινάρια κτλ. (κάτι που το παραδέχτηκε) .Είπαμε ότι είναι ευθύνη του Υπουργείου να εξετάσει όλα αυτά τα προγράμματα σπουδών (προπτυχιακά-μεταπτυχιακά), αλλά δεν μπορεί η αμφισβήτηση των προγραμμάτων σπουδών να επεκτείνεται και στην αμφισβήτηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των βασικών πτυχίων. Μάλιστα τονίσαμε ότι το Υπουργείο αντιφάσκει, καθότι, ενώ αμφισβητεί τα προπτυχιακά αλλά και τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών, ταυτόχρονα στελεχώνει τις δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης είτε με αναπληρωτές χωρίς σπουδές (βλ. 5ετια ή λιγότερα χρόνια ) είτε με μόνιμους συναδέλφους μας που σύμφωνα με το άρθρο 48 του ν.4415/2016 στελεχώνουν χωρίς καθόλου σπουδές την ειδική αγωγή!
Ο Υπουργός επαναλάμβανε συνεχώς ότι “δεν έχετε πρόβλημα τα επόμενα δυο χρόνια, θα διοριστείτε όλοι (εννοούσε προσλήψεις αναπληρωτών, γιατί, όπως ξεκαθάρισε, διορισμοί δεν πρόκειται να γίνουν). Δεν κατανοούσε ή δεν ήθελε να κατανοήσει πως με τις συγκεκριμένες διατάξεις καταργείται το βασικό πτυχίο. Ο ίδιος επέμενε ότι δεν απαξιώνεται το πτυχίο αλλά…μοριοδοτείται. Έθετε τα πάντα σε αμφισβήτηση με περίτεχνο τρόπο και μας τόνιζε ότι υπάρχει μια κατηγορία πολιτών -εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην ειδική αγωγή που πρέπει και αυτοί να δουλέψουν. Προσπαθούσε να θρέψει ουσιαστικά έναν κοινωνικό αυτοματισμό (κάτι που δεν το κατάφερε).
Ο εκπρόσωπος της ΔΟΕ κ.Γκούμας έκανε συνολική τοποθέτηση για το ζήτημα, για τις αποσπασματικές και χωρίς διάλογο ρυθμίσεις στην ΕΑΕ και ρώτησε τα εξής: α) “Μετά από τόσα χρόνια που υπάρχουν οι απόφοιτοι των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής, τώρα ανακαλύψατε ότι τα τμήματα έχουν πρόβλημα;” β) “Πείτε μου έναν τομέα στο δημόσιο που να στελεχώνεται χωρίς το βασικό πτυχίο” (έκανε την ερώτηση δύο φορές). Ο Υπουργός δεν απάντησε στις ερωτήσεις.
Η κ Δριμάλα, μέλος του Δ.Σ της ΔΟΕ,επισήμανε ότι το έργο της ανακατάταξης των πινάκων στους αναπληρωτές “το έχουμε ξαναδεί”. Τόνισε πως, αν πραγματικά ήθελε το Υπουργείο να λύσει τα θέματα της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών, θα ξεκινούσε πρώτα από τα πανεπιστήμια και όχι από τα εργασιακά και τα επαγγελματικά δικαιώματά τους. Ζήτησε να αποσυρθεί η τροπολογία του Μαρτίου και του καλοκαιριού (άρθρο 48,ν 4415/2016).
Ο κ. Καλόγηρος, μέλος του Δ.Σ. της ΔΟΕ, τόνισε ότι με αυτές τις ρυθμίσεις το σύστημα εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών γίνεται ταξικό. Η κ Τσαγκαράτου, μέλος του Δ.Σ. της ΔΟΕ εξέφρασε επίσης την έντονη δυσαρέσκειά της με όσα είπε ο Υπουργός.
Οι συνάδελφοί μας από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (ΕΝΕΛΕΑ, ΣΑΚΕΑ, Συντονιστικό Αναπληρωτών-Ωρομισθίων) αμφισβήτησαν το ότι όλοι οι αναπληρωτές θα εργαστούν του χρόνου -ειδικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση- λόγω της τροπολογίας του καλοκαιριού που τοποθετεί σε δομές της ΕΑΕ τους μόνιμους συναδέλφους χωρίς σπουδές στην ΕΑΕ. Τόνισαν, επίσης, ότι κατατίθενται τροπολογίες χωρίς διάλογο και με συζητήσεις της τελευταίας στιγμής.
Οι εκπρόσωποι των φοιτητών των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων εξέφρασαν την αγωνία τους -τη δική τους και των γονέων τους- για τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχίων τους και ζήτησαν να έχουν το δικαίωμα να κάνουν αίτηση στους πίνακες αναπληρωτών της σχολικής χρονιάς 2017-2018, κάτι για το οποίο ο υπουργός δεν δεσμεύτηκε.
Η συνάδελφος μας με αναπηρία Στέλλα Μιχολίτση εξέφρασε την αγωνία της για το πώς θα υποστηριχθεί σε ένα νέο σχολικό και αστικό περιβάλλον, καθότι εκτίμησε ότι η μοριοδότηση δεν εξασφαλίζει στους εκπαιδευτικούς με αναπηρία το δικαίωμα να βρίσκονται στον τόπο κατοικίας τους και κοντά στο υποστηρικτικό τους περιβάλλον Τόνισε, ακόμη, την ανάγκη να υπάρχει ποσόστωση 20% επί των προσλήψεων ανά νομό για τους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ με αναπηρία.

Τα συμπεράσματα του Υπουργού στην ανακεφαλαίωσή του ήταν τα εξής:
-Δεν υπάρχει κανένα θέμα αριθμού ως προς τις προσλήψεις των αναπληρωτών. Θα προσληφθούν όσοι κάνουν αίτηση. Διορισμοί δεν θα γίνουν.
- Θα ξεκινήσει μια συζήτηση “κανονικοποίησης του προβλήματος” .Γι’ αυτό το λόγο έχει καλέσει τους καθ’ ύλην αρμόδιους (πανεπιστημιακούς).
-Δεν υπάρχει θέμα απαξίωσης των πτυχίων των τμημάτων ειδικής αγωγής αλλά θέμα αναβάθμισης τους. Το πτυχίο θα μοριοδοτείται.

Τα δικά μας συμπεράσματα ήταν τα εξής: ο Υπουργός δυναμίτισε την συζήτηση από την αρχή, για να μη γίνει ένας γόνιμος διάλογος. Έθετε υπό αμφισβήτηση και συζήτηση τα πάντα (προπτυχιακά, μεταπτυχιακά, προσόντα και ικανότητες εκπαιδευτικών, ταξικοί ή μη φραγμοί στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών κ.α.). Απέκλεισε τους διορισμούς, σαν να μην είναι καίριο ζήτημα για όλη την εκπαίδευση. Εκτίμησε ότι το βασικό πτυχίο δεν απαξιώνεται (ενώ μοριοδοτείται για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπαίδευσης). Δεν απάντησε στο γιατί στελεχώνεται η ΕΑΕ με ανθρώπους χωρίς σπουδές (μόνιμους και αναπληρωτές), δεν απάντησε στους φοιτητές για το αν μπορούν να κάνουν φέτος αιτήσεις πρόσληψης ως αναπληρωτές, δεν απάντησε για το ζήτημα που έθεσε η συνάδελφος μας εκπαιδευτικός με αναπηρία. Μιλούσε για διάλογο που θα γίνει μεταξύ πανεπιστημιακών, τη στιγμή που νομοθετούν χωρίς διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα και το γονεϊκό-αναπηρικό κίνημα! Το τραγικότερο συμπέρασμα βγήκε από την ερώτησή μας στον Υπουργό για το τι ίσχυε στους πίνακες αναπληρωτών ΕΑΕ πριν το 2014. Ολοφάνερα δεν γνώριζε! Και αυτό δείχνει ότι ακολουθούσε ένα non paper, που άλλοι είχαν θέσει.

Όταν όλα αυτά ανακοινώθηκαν στους φοιτητές και εκπαιδευτικούς, που ήταν συγκεντρωμένοι στο ισόγειο του Υπουργείου, αποφασίστηκε να γίνει διαμαρτυρία εκείνη τη στιγμή στο γραφείο του Υπουργού. Τελικά, ο Υπουργός μίλησε ενώπιον όλων των διαμαρτυρόμενων και θα δημοσιεύσουμε το σχετικό βίντεο, για να δείτε τι είπε μπροστά σε όλους.

Εμείς από τη μεριά μας, έχουμε να δηλώσουμε τα εξής:

- Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας πήρε ξεκάθαρα θέση απέναντι στη συντριπτική πλειοψηφία του εκπαιδευτικού κόσμου, απέναντι στην ίδια την ΕΑΕ.
Δεν την ενδιαφέρει ο διάλογος με τους φορείς της ΕΑΕ. Πρώτα νομοθετεί και μετά συζητά. Διάλογος θα γίνει με τα πανεπιστήμια…
-Δεν στηρίζει τις αποφάσεις της ούτε σε επιστημονικά δεδομένα (αλλιώς πώς εξηγείται η στελέχωση της ΕΑΕ από εκπαιδευτικούς χωρίς σπουδές – ο Υπουργός δεν απαντούσε) ούτε σε επαγγελματικά/εργασιακά δικαιώματα (αλλιώς πως εξηγείται να μοριοδοτείται το πτυχίο μόνο στην ΕΑΕ – ο Υπουργός δεν απαντούσε).
-Φαίνεται ότι βαθύτερος στόχος είναι η χρήση του υποσυστήματος της ΕΑΕ ως πεδίο πειραματισμών, που θα επεκταθούν και στη γενική εκπαίδευση, πειραματισμών όπως η απαξίωση των βασικών τίτλων σπουδών των εκπαιδευτικών και η προώθηση ενός “κυνηγιού” προσόντων, για να αποδεικνύεις κάθε φορά το αυτονόητο.
Χρησιμοποιεί τον κοινωνικό αυτοματισμό, προσπαθώντας να φέρει τη μία ομάδα εκπαιδευτικών απέναντι στην άλλη.

Μέχρι σήμερα το Υπουργείο δεν περίμενε τις αντιδράσεις μας απέναντι στο νομοθετικό πραξικόπημα.
Οι εκπλήξεις θα συνεχιστούν…

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Πηγή: ΣΑΤΕΑ

Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα www.seepeaa.gr

και Σεεπεαα www.seepeaa.gr στο Facebook



Αλλες επιλογές

ΣΕΕΠΕΑ ΚΡΗΤΗΣ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΦΝΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΜΠΕΤΤΥ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ

ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ ΜΟΥΤΑΒΕΛΗΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΑΕ ΠΡΟΣ ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΜΠΕΤΤΥ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ

Ε.Σ.Α.μεΑ. ΒΑΡΥ ΤΟ ΠΕΝΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΟ ΤΗΣ ΜΠΕΤΥΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ

Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΣ (ΜΠΕΤΤΥ) ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΤΥΦΛΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΤΥΦΛΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΡΥ ΠΕΝΘΟΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΩΡΟΥ ΧΑΜΟΥ ΤΗΣ ΜΠΕΤΥΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ

ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ ΓΙΑ 2017

Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΣΚΛΕ ΕΥΧΕΤΑΙ

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΩΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΩΝ ECOMOBILITY ΚΑΙ FREE MOBILITY 11/1/2017 ΑΘΗΝΑ

ΤΟ ΕΕΕΕΚ ΒΟΛΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ 2017

ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ EYXETAI

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ''ΜΙΑ ΑΙΘΕΡΑ ΑΓΚΑΛΙΑ'' ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 9ΟΥ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΗΜ. ΣΧ. ΤΥΦΛΩΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ & ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΗΜ ΣΧ. ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

Ε.Σ.Α.μεΑ. ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2017

ΚΟΙΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΠΠΥ ΚΛΠ

Η ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΕΕΕΕΚ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΤΟ ΕΕΕΕΚ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ

ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ

ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΡΟΔΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ

ΤΟ ΕΕΕΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΥΧΕΤΑΙ

ΣΤΗ ΔΙΕΘΥΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΞΑΝΘΗΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΕΕΕΚ ΞΑΝΘΗΣ!

ΟΙ..... ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΟΥ ΕΕΕΕΚ ΛΗΜΝΟΥ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ!

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΜΙΝΟΡΕ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΕΕΕΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ KΥΡΙΑΚΟ ΦΡΙΛΙΓΚΟ!

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΕΕΕΚ ΑΙΓΑΛΕΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 5/12/2016

ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΠΕΘ ΠΡΟΣ ΔΟΕ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΟΣΑ

ΣΕΕΠΕΑ ΣΤΕΛΛΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΠΑΝ- ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016"

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΠΑΝ- ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 2 ΔΕΚΕΜΒΡΗ

ΠΑΝΑΓΗΣ ΚΑΣΣΙΑΝΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ''Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ''

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ Ε.Σ.Α.μεΑ. ΓΙΑ ΤΗΝ 3Η ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2016 ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ 16Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ 3-10/12/2016 ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications