Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ 129 ΠΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ (ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ!)
ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ
ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΜΠΕΝΑΚΗ
ΚΚΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ : ΜΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΑ
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΓΙΑ ΑΣΕΠ
Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕ ΕΚΡΙΝΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΦΑΠ
ΥΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:
ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ: «ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ:
ΔΟΕ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ
ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΟΥ EΡΩΤΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ
Συνέδρια-Ημερίδες-Σεμινάρια- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1578009270
Online: 223
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

Τετάρτη, 17 Μαΐου 2017

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

Ο Υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, στην παρέμβασή του στην επιτροπή Οικονομικών στη Βουλή και μετά τις τοποθετήσεις των φορέων, ανέφερε:

«Θα αναφερθώ στα θέματα που σχετίζονται με τις ρυθμίσεις για την ιδιωτική εκπαίδευση γιατί έχει υπάρξει μία παραπληροφόρηση ως προς τις ρυθμίσεις. Προηγουμένως όμως θα ήθελα να κάνω κάποια σχόλια για ανακοινώσεις που εξέδωσαν ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων όπως και η ΟΙΕΛΕ.

Ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία πέρα από τις προσωπικές αναφορές εναντίον μου, μιλάει για μπολσεβικοποίηση και σοβιετοποίηση των ιδιωτικών σχολείων. Και ότι οι νέες ρυθμίσεις είναι δύο φορές χειρότερες από τις ισχύουσες. Έχει ενδιαφέρον ότι η ανακοίνωση αυτή έμεινε λίγες ώρες στον ιστότοπο των σχολαρχών και μετά κατέβηκε.

Θα πρέπει οι σχολάρχες να αποφασίσουν τι επιχειρήσεις έχουν. Είτε είναι επιχειρήσεις ειδικού σκοπού, όπου προστατεύεται το σύνολο της εκπαίδευσης, είναι υπό την κρατική εποπτεία, είτε αν οι σχολάρχες θέλουν να δημιουργήσουν νέου τύπου επιχειρήσεις, δηλαδή κερδοσκοπικές επιχειρήσεις, μπορούμε να συμφωνήσουμε σε νομοθετήματα. Τότε βεβαίως την ευθύνη για το ποιος θα δίνει τα πτυχία θα την έχει η Πολιτεία. Μονά-ζυγά δεν μπορούν οι σχολάρχες να κάνουν αυτό που νομίζουν ότι θέλουν να κάνουν εν λευκώ.

Εδώ λοιπόν πρέπει -και όλες οι επιστημονικές απόψεις και όλες οι πολιτικές απόψεις λένε- για να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να κάνουν τη δουλειά τους χρειάζονται μία αυτονομία. Χρειάζονται μία ανεξαρτησία. Η ανεξαρτησία προφανώς για ανθρώπους που επιτελούν κοινωνικό λειτούργημα όπως οι εκπαιδευτικοί, δεν σημαίνει αυθαιρεσία. Αλλά δεν μπορεί να είναι και κάτω και από αυτή την απειλή που συνήθως είναι πολλοί από τους εργαζόμενους σε πολλά από τα ιδιωτικά σχολεία.

Πάμε παρακάτω όμως. Η ΟΙΕΛΕ που είναι η Ομοσπονδία των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών και αυτή χθες είχε αναρτήσει μία ανακοίνωση με την οποία κατηγορεί τις ρυθμίσεις που έφερα εγώ, σαν εγώ να λειτουργώ ανεξαρτήτως της συνολικής κυβερνητικής κατεύθυνσης, ότι φέρνω τον Μεσαίωνα στις εργασιακές σχέσεις και ότι είναι η χειρότερη μετά τη μεταπολίτευση ρύθμιση ως προς τις εργασιακές σχέσεις στα σχολεία, καταλήγοντας ότι καλύτερος ο νόμος του κ. Αρβανιτόπουλου - ο οποίος να σας θυμίσω ότι ήταν για αυθαίρετες και ελεύθερες απολύσεις - παρά τις ρυθμίσεις που φέρνει η κυβέρνηση. Και αυτή η ανακοίνωση κατέβηκε μετά από λίγες ώρες.

Θέλω να πω με αυτά ότι δεν βοηθάει η εμπάθεια και δεν βοηθάει αυτή η δηλητηριώδης κατάσταση στον δημόσιο βίο, αν είναι να συζητήσουμε ορισμένα πράγματα. Κάνω λοιπόν έκκληση προς όλους να χαμηλώσουν τους τόνους καταρχήν. Δεύτερον, ότι δεν είναι προσωπικό στοίχημα ή προσωπικό διακύβευμα οι ρυθμίσεις που γίνονται, αλλά μία κυβερνητική επιλογή. Τρίτο, να δούμε τι ισχύει και τι θα ισχύσει. Έχει πολύ μεγάλη σημασία αυτό. Σήμερα, ως έχουν τα πράγματα γίνεται μία καταγγελία από τον σχολάρχη και η οποία καταγγελία πάει στον Διευθυντή Εκπαίδευσης. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης που έχει υπό την εποπτεία του έναν μεγάλο αριθμό σχολείων ανά περιφέρεια, ανά νομό. Λοιπόν, έχουμε την καταγγελία του σχολάρχη η οποία πάει στον Διευθυντή Εκπαίδευσης. Σήμερα αυτό που έχουμε καταφέρει είναι ν υπάρχει έκθεση του διευθυντή του σχολείου με κριτήρια που θα τα καθορίσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό μειώνεται, περιορίζεται η αυθαιρεσία διότι δεν υπήρχε κριτήριο με βάση το οποίο γινόντουσαν οι καταγγελίες. Τώρα τουλάχιστον έχουμε κάποια κριτήρια που είναι εκπαιδευτικότερου και παιδαγωγικότερου χαρακτήρα. Προφανέστατα στα ιδιωτικά σχολεία οι διευθυντές ή είναι οι ίδιοι σχολάρχες ή είναι πολύ κοντά στο σχολάρχη, είναι και λογικό αυτό. Πλην όμως, περιορίζεται μέσα σε ένα νέο πλαίσιο ο τρόπος που θα γραφτεί η έκθεση. Δεν είναι μόνο μία καταγγελία του εκπαιδευτικού. Το δεύτερο: η έκθεση αυτή πάει στον σχολικό σύμβουλο που είναι υπεύθυνος για το σχολείο. Έχει πολύ μεγάλη σημασία αυτό. Ο σχολικός σύμβουλος λοιπόν, στη διάρκεια της δεύτερης  χρονιάς  είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί αυτή την συγκεκριμένη περίπτωση του εκπαιδευτικού, ο οποίος εκπαιδευτικός  έχει κατά τον διευθυντή δημιουργήσει τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει. Και ταυτοχρόνως είναι υποχρεωμένος να πάρει όλες τις πρωτοβουλίες για να μπορέσει να θεραπεύσει αυτά τα προβλήματα. Στο τέλος του δεύτερου έτους, όπως και σήμερα ισχύει τα δύο χρόνια καταγγελίας τα συνεχόμενα, στο τέλος του δεύτερου έτους υπάρχει η έκθεση του διευθυντή- αν συνεχίζει να είναι η ίδια- αλλά υποχρεωτικά υπάρχει και η έκθεση του σχολικού συμβούλου, πάλι προς τον Διευθυντή Εκπαίδευσης. Άρα έχει  μία μεγάλη σημασία ότι η εμπλοκή του κατεξοχήν θεσμού που είναι ο σχολικός σύμβουλος, προστατεύει τουλάχιστον την αυθαιρεσία και προσπαθεί να θεραπεύσει ένα πρόβλημα.

Που πάνε με την ισχύουσα νομοθεσία αυτές οι καταγγελίες; Με την ισχύουσα νομοθεσία πάνε στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο που είναι στο Υπουργείο Παιδείας. Η ρύθμιση που εισάγουμε είναι ότι οι εκθέσεις – και έχει σημασία, δεν είναι απλές καταγγελίες- πάνε σε ένα τριμελές όργανο το οποίο απαρτίζουν τρεις πρωτοδίκες - έχει σημασία αυτό- οι οποίοι- για να μην υπάρχει σπέκουλα επί του θέματος – είναι υποχρεωμένοι να συνεδριάσουν σε εξήντα μέρες. Υποχρεωμένοι να βγάλουν απόφαση μάλλον σε εξήντα μέρες.  Άρα η υποχρέωση βαρύνει τους δικαστές. Αυτό το όργανο. Και είναι υποχρεωμένοι να βγάλουν αυτή την απόφαση. Και είναι εντελώς προφανές ότι δεν είναι δυνατό να αρχίσει η όποια διαδικασία απόλυσης στα μέσα της ακαδημαϊκής χρονιάς, κυρίως επειδή υπάρχει και μία γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, η 266 του 2014.

Και τέλος, μέσα σε αυτή την ένταση και μέσα σε αυτή την παραπληροφόρηση κλπ., ξεχνάνε κάποιοι να τονίσουν ότι αυτό που καταφέραμε με τον νόμο που ψηφίσαμε τον Αύγουστο, δηλαδή το 21 ώρες για τους φροντιστές, παραμένει και τώρα με 25 ένσημα. Έχει σημασία. Για το θέμα των εργαζομένων στα φροντιστήρια. Τους δεκάδες χιλιάδες. Και ξέρουμε όλοι με τι συνθήκες εργάζονται. Για αυτούς δεν υπάρχει καμία αλλαγή και ήταν μεγάλη κατάκτηση τον Αύγουστο που είχαμε καταφέρει αυτό και σήμερα μετά από πολύ δύσκολες διαπραγματεύσεις καταφέραμε και συνεχίζουμε να έχουμε το ίδιο καθεστώς. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Είναι προφανές ότι δεν είναι κάτι το πάρα πολύ δραματικά διαφορετικό, πλην όμως είναι διαφορετικό και πιστεύουμε σε μία κατεύθυνση θετικότερη που ακαδημαϊκά και παιδαγωγικά κριτήρια παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο.

Τελειώνω με δύο νομοτεχνικές που θα μας έρθουν. Από παραδρομή στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε, γράφεται ότι τα μέλη ΔΕΠ, δηλαδή οι καθηγητές Πανεπιστημίων και οι υπηρετούντες Λέκτορες δεν μπορούν να αμειφθούν από οτιδήποτε άλλο εκτός από τους μισθούς τους κλπ. Αυτό είναι λάθος, θα διορθωθεί και προφανώς θα συμπεριλάβει τα ερευνητικά προγράμματα στα οποία παίρνουνε μέρος, τα συγγραφικά δικαιώματα κλπ., θα κατατεθεί. Και το άλλο είναι αυτό που ανέφερε ο κ. Μαυρωτάς με τα νοσοκομεία για τους βιολόγους, βιοχημικούς, χημικούς και κλινικούς χημικούς που και αυτό θα γίνει, το διευκρινίζω για να είναι σαφές ότι θα έρθει η νομοθετική ρύθμιση». 

Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα www.seepeaa.gr

και Σεεπεαα www.seepeaa.gr στο Facebook





Αλλες επιλογές

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑ.Λ.

ΥΠΕΠΘ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 21/6/2017

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ 2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 19/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 15/6/2017

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΣΕ ΛΕΣΒΟ ΚΑΙ ΧΙΟ 14/6/2017

ΙΣΧΥΡΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ 6,1 ΡΙΧΤΕΡ ΣΤΗΝ ΛΕΣΒΟ. ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 13/6/2017

ΑΝΑΒΟΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΛΕΣΒΟ ΚΑΙ ΧΙΟ

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑ.Λ.

ΟΑΕΔ YΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΑ.Σ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΓΕΛ 12/6/2017

ΣΟΚ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΔΕΣΠΟΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 9/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 8/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΓΕΛ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2017

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΑΡΓΥΠΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΔΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 24ΩΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΥΠΠΕΘ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2017

Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΕΤΑΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ 2017 – 2018. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 9/6/2017

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΣΤΟΝ 7ο ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

OI ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΓΕΛ ΚΑΙ ΕΠΑΛ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΠΕΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ

ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΡΑΣ «ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ» ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΑ ΣΤΟ ΚΑΥΤΑΝΖΟΓΛΕΙΟ ΣΤΑΔΙΟ

ΣΟΒΑΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΠΘ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications