Παρασκευή, 28 Ιουλίου 2017
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΩΦΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ!
ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑVAAZ .ORG ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!
ΠΟΣΓΚΑμεΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ 1ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΑΠΟ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟ
ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΔΗΜ. ΣΧ. ΤΥΦΛΩΝ & ΤΥΦΛΟΚΩΦΩΝ, 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ, ΕΕΕΕΚ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ & 1ο ΕΕΕΕΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΙΔΕΩΔΗ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2015-2016
ΤΟ ΕΕΕΕΚ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΠΡΩΤΕΥΣΕ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕΡΙΑ: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
KEAT SUMMER CAMP ΑΠΟ 3-16/7/2016
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΙΚΡΟΙ ΡΟΒΙΝΣΩΝΕΣ», ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΠΑΠ ΧΑΝΙΩΝ ΑΠΟ 25 -27/6/2016 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ Η AΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ECOΜΟBILITY ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΕΕΕΚ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΑΠΟ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ
ΣΕΕΠΕΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΜΕΣΩ ΟΑΕΔ
ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ 1ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.Σ.Α.μεΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΔΑΠ-ΜΕΑ
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ ΣΤΟ 1ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ 5-6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΚΛΠ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1578809988
Online: 371
ΣΑΤΕΑ ''ΦΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ''

Κυριακή, 16 Ιουλίου 2017

ΣΑΤΕΑ ''ΦΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ''


Δελτίο τύπου ΣΑΤΕΑ 16/07/2017 ''Φάσκει και αντιφάσκει ο Υπουργός Παιδείας''

Σε συνέδριο που διεξήχθη στην Κοζάνη ο υπουργός Παιδείας προέβη στις ακόλουθες δηλώσεις:

“…υπάρχει ένα τεράστιο πρόβλημα με τα πτυχία που δίνονται για την Ειδική Αγωγή. Υπάρχουν δυο τμήματα στην Ελλάδα, το ένα είναι το Ειδικής Αγωγής και το άλλο είναι μια κατεύθυνση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Θα ήθελα σας παρακαλώ να δείτε τα προγράμματα σπουδών κυρίως του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, εξαιρετικά προβληματικά”.

Εκ νέου αμφισβήτηση των πτυχίων ΕΑΕ από δημόσια πανεπιστήμια;

Θα θέλαμε να ρωτήσουμε και πάλι τον υπουργό ποιο είναι το “τεράστιο πρόβλημα” που έχουν τα πτυχία των δύο δημόσιων, τετραετούς φοίτησης τμημάτων ΕΑΕ, όταν ο ίδιος σε διορθωτικές δηλώσεις με επίσημο Δελτίο Τύπου από το ΥΠΠΕΘ στις 10-04-2017 (http://www.minedu.gov.gr/eidiseis/27653-10-04-17-synantisi-tou-ypourgoy-paideias-k-gavroglou-me-to-proedreio-tis-synodou-ton-paidagogikon-tmimaton-gia-tin-eidiki-agogi) ανασκεύασε τα όσα είχε δηλώσει ενώπιον φοιτητών και αποφοίτων (http://www.satea.gr/2017/04/%ce%bf-%ce%ba-%ce%b3%ce%b1%ce%b2%cf%81%ce%bf%ce%b3%ce%bb%ce%bf%cf%85-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%ce%b2%ce%b1%cf%83%ce%b9%ce%ba%ce%bf-%cf%80%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%bf-%ce%b2%ce%b9%ce%bd/) σχετικά με την ποιότητα των προγραμμάτων σπουδών και των διδασκόντων καθηγητών των Πανεπιστημιακών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.

Ο ίδιος επικαλείται την εξωτερική αξιολόγηση της ΑΔΙΠ των δύο τμημάτων. Θα θέλαμε να επισημανθούν επακριβώς τα προβληματικά σημεία που κατά τον ίδιο έχουν εντοπιστεί (προφανώς ο ίδιος δεν τις έχει μελετήσει με τη δέουσα προσοχή, παρά το ότι τις επικαλείται…). Οι αξιολογήσεις των δύο τμημάτων είναι δημόσια αναρτημένες και ο οποιοσδήποτε μπορεί να τις διαβάσει και να αντιληφθεί ότι δεν προκύπτει “τεράστιο πρόβλημα” ως προς το περιεχόμενο σπουδών (για το ΠΤΕΑ http://www.sed.uth.gr/images/evaluation/final%20report_dept%20of%20special%20education_university%20of%20thessaly.pdf

και για το ΕΚΠ http://modip.uom.gr/index.php/ektheseis/eksoteriki).

Από ποια σημεία της ΑΔΙΠ προκύπτει ότι το πρόγραμμα του ΕΚΠ χαρακτηρίζεται ως “εξαιρετικά προβληματικό”; Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να επισημάνουμε πως από πλευράς μας θεωρούμε προβληματική τη μέχρι τώρα αντιμετώπιση των αποφοίτων του τμήματος ΕΚΠ, οι οποίοι εδώ και ενάμιση έτος βρίσκονται σε ανασφάλεια σχετικά με το θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας του τμήματος. Παρά τις διαβεβαιώσεις για την άμεση επίλυσή του από πλευράς ΥΠΠΕΘ μέσω και του προϊσταμένου της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής, αυτό εξακολουθεί να παραμένει μετέωρο και να χρησιμοποιείται ως επιχείρημα από πλευράς ΥΠΠΕΘ για το πώς υποτίθεται ότι πρέπει να εκπαιδεύεται ο εκπαιδευτικός ΕΑΕ. Επίσης, από πότε θεωρείται αρνητική η ύπαρξη κατεύθυνσης σε ένα τμήμα, σε μια σχολή; Σύμφωνα με αυτό το σκεπτικό του Υπουργού να υποθέσουμε ότι κακώς υπάρχουν οι κατευθύνσεις στα τμήματα ΦΠΨ, στα τμήματα Ιστορίας και Αρχαιολογίας  ή στα τμήματα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ίσως το 80% των μαθημάτων του οδηγού σπουδών του ΕΚΠ, που αποτελείται από παιδαγωγικά μαθήματα, δεν είναι αρκετό για το ΥΠΠΕΘ.

Οι όποιες προτάσεις βελτίωσης εμπεριέχονται στις ΑΔΙΠ δεν αφορούν σε ριζικές αλλαγές. Εξάλλου, όλες οι εξωτερικές αξιολογήσεις και των υπόλοιπων πανεπιστημιακών τμημάτων περιλαμβάνουν προτάσεις αλλαγών για τη βελτίωση λειτουργίας τους. Ο σκοπός των αξιολογήσεων υποτίθεται πως είναι να κατατίθενται βελτιωτικές προτάσεις προς όφελος των πανεπιστημιακών τμημάτων και όχι να λειτουργούν τιμωρητικά ή να χρησιμοποιούνται ως άλλοθι για να δικαιολογούνται οι εκάστοτε πολιτικές επιλογές που δεν σχετίζονται άμεσα με το βασικό ζήτημα, δηλαδή τη βελτίωση της παρεχόμενης δημόσιας, πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Για μια ακόμη φορά επισημαίνεται ότι το ίδιο το ΥΠΠΕΘ είναι υπεύθυνο να εγκρίνει τόσο την ίδρυση- λειτουργία όσο και τον οδηγό σπουδών του εκάστοτε πανεπιστημιακού τμήματος. Επομένως, αν όντως υπάρχει “τεράστιο πρόβλημα”, τότε το ίδιο το ΥΠΠΕΘ καλείται να έρθει σε επαφή με τους καθ’ ύλην αρμόδιους (τη διοίκηση των πανεπιστημίων) και να θέσει επί τάπητος το ζήτημα, ώστε να μην εμπαίζονται καθηγητές, απόφοιτοι, φοιτητές και γονείς.

Τέλος, οι αξιολογήσεις διενεργήθηκαν το 2013 και μόλις φέτος εντοπίστηκε το “τεράστιο πρόβλημα” από πλευράς ΥΠΠΕΘ, ενώ παράλληλα συμπίπτει με την αλλαγή εν γένει του τρόπου πρόσληψης των αναπληρωτών. Με αυτόν τον τρόπο θεωρεί παιδαγωγικά σωστό το ΥΠΠΕΘ να διαχειριστεί το “πρόβλημα” που εντοπίζει σε επίπεδο προγράμματος σπουδών; Προφανώς και όχι. Το θέμα αφορά αποκλειστικά στην οικονομικίστικη διαχείριση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που έχουν εργαστεί υπό διάφορα καθεστώτα στην ΕΑΕ, και των πλεοναζουσών ωρών μόνιμων συναδέλφων που τεχνηέντως δημιούργησε το ΥΠΠΕΘ. Από το 2001 μέχρι και σήμερα οι απόφοιτοι των δύο τμημάτων ως αναπληρωτές ΕΑΕ, παρέχοντας ποιοτική εκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και σε συνεργασία με τους συναδέλφους και τις υπόλοιπες ειδικότητες των σχολείων. Η ΕΑΕ τίθεται στην πρώτη γραμμή και σε προτεραιότητα ξεκάθαρα για την περικοπή δαπανών και όχι για την εναρμόνιση με τα επιχειρήματα περί σεβασμού των διεθνών συμβάσεων για τα άτομα με αναπηρία περί συμπερίληψης. Αυτά χρησιμοποιούνται ως παιδαγωγικός μανδύας από το ΥΠΠΕΘ για τη δικαιολόγηση της εκπαιδευτικής του πολιτικής.

…αν κάποιος έχει πάρει πτυχίο ψυχολογίας και έχει κάνει μάστερ στην Ειδική και Διδακτορικό στην Ειδική Αγωγή και έχει δουλέψει και σε κάποιο νοσοκομείο, να μην είναι παρακάτω από αυτόν που έχει ένα πτυχίο από το ΠΑΜΑΚ ή τη Θεσσαλονίκη”.

Ατυχής σύγκριση…

 Με βάση το συγκεκριμένο απόσπασμα φαίνεται η μεγάλη σύγχυση του υπουργού λόγω ελλιπούς και στοχευμένης ενημέρωσης από τους αρμόδιους συμβούλους του. Πώς δικαιολογείται η αναφορά στον ψυχολόγο, όταν γίνεται λόγος για εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και τον τρόπο κατάταξής τους στον πίνακα αναπληρωτών; Πώς σχετίζεται η εργασιακή εμπειρία του νοσοκομείου με την προϋπηρεσία στην εκπαίδευση;

Προφανώς ο υπουργός δεν έχει διαχωρίσει ακόμη τους επαγγελματίες που στελεχώνουν την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ και το Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό. Επίσης, υπενθυμίζουμε στον υπουργό ότι το ΠΑΜΑΚ βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη.

…υπάρχει ειδική επιτροπή των παιδαγωγικών τμημάτων που θέλουμε να μας δώσει ένα πόρισμα για το πώς θα πρέπει και να εκπαιδεύονται και να μοριοδοτούνται… Γιατί η μοριοδότηση είναι εντάξει αλλά τα προγράμματα σπουδών θα πρέπει να είναι κάποιας ποιότητας”.

Ας μη φοβόμαστε τη μοριοδότηση (;)…

Αναρωτιόμαστε για ποιον λόγο μια επιστημονική επιτροπή, όπως αυτή των παιδαγωγικών τμημάτων της χώρας, καλείται να καταθέσει πρόταση για… τη μοριοδότηση του πτυχίου των αποφοίτων της. Το ΥΠΠΕΘ εδώ πετάει το μπαλάκι της ευθύνης στα πανεπιστήμια με στόχο την απαξίωση των τίτλων σπουδών όλων των παιδαγωγικών τμημάτων. Στην πραγματικότητα τα καλεί με έμμεσο τρόπο να συναινέσουν στην προώθηση των πολιτικών επιλογών που το ίδιο επιδιώκει σε επίπεδο στελέχωσης του δημόσιο σχολείου και διαχείρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού, καταθέτοντας σε μια προσχηματική διαδικασία προτάσεις. Τέτοιου είδους ενέργειες φανερώνουν τις προθέσεις του ΥΠΠΕΘ για τη διεύρυνση της μοριοδότησης σε όλη την εκπαίδευση. Σε αυτό το σημείο να υπενθυμίσουμε ότι στις 10/04/2017 το προεδρείο της συνόδου των παιδαγωγικών τμημάτων, εξερχόμενο από τη συνάντηση με τον υπουργό, υποστήριξε ότι αποτελεί κοινή θέση όλων των τμημάτων η εξής: το πτυχίο τετραετούς φοίτησης θα πρέπει να οδηγεί σε βασικά επαγγελματικά δικαιώματα και πως δεν δέχεται τη μοριοδότηση.

…Δεν παίζουμε, ειδικά στην Ειδική Αγωγή. Μαθηματικά δεν πειράζει ας κάνει και λίγα λάθη το παιδί. Και θέλει μεγάλη προσοχή επειδή είναι θέμα δημοτικών να μην αρχίσει μια βιομηχανία με τις ειδικότητες στα δημοτικά

Η Ειδική Αγωγή δεν είναι παιχνίδι…

Κε. Υπουργέ, τι ακριβώς εννοείτε; Μήπως αυτοαναιρείστε; Από τη μια πλευρά υπερασπίζεστε τη βιομηχανία των μεταπτυχιακών για το δημοτικό στον τομέα της ΕΑΕ, επομένως, εσείς τη συντηρείτε. Από την άλλη προειδοποιείτε για τον κίνδυνο σχετικά με την άνθιση μιας νέας βιομηχανίας των ειδικοτήτων στα δημοτικά; Κάνετε λόγο για “καλά και κακά μεταπτυχιακά” και ισχυρίζεστε ότι προτίθεστε να εξυγιάνετε και να “κανονικοποιήσετε” την παθολογική αυτή κατάσταση… αλλά από εδώ και πέρα. Στην ουσία με αυτή σας τη δήλωση νομιμοποιείτε τη μέχρι τώρα βιομηχανία των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ και ταυτόχρονα συμφωνείτε με το καθεστώς εξαίρεσης στον τρόπο στελέχωσης ενός τμήματος της δημόσιας εκπαίδευσης, αυτού της ΕΑΕ. Εδώ διαφαίνεται η πρόθεση του ΥΠΠΕΘ για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, όπως αυτή είχε αρχικά διατυπωθεί και προς τη σύνοδο των παιδαγωγικών τμημάτων σχετικά με την αναδιάρθρωση των προγραμμάτων σπουδών. Ποιος παίζει άσχημο παιχνίδι στις πλάτες μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών υπό αυτές τις συνθήκες; Επίσης, με τέτοιου είδους δηλώσεις πόσο χαμηλές προσδοκίες έχετε για τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών;

Όλοι θα προσληφθούν… πιστώσεις υπάρχουν;

Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε πώς δηλώσεις του τύπου “Επειδή και φέτος και του χρόνου όλοι όσοι θα κάνουν αίτηση για να πάνε στην Ειδική Αγωγή θα προσληφθούν…” μπορούν να χρησιμοποιούνται ως θετικά επιχειρήματα από πλευράς ΥΠΠΕΘ, τη στιγμή που: α) η ΕΑΕ στελεχώνεται σε ποσοστό 70% για πολλά έτη με αναπληρωτές μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ και β) το ίδιο το κράτος ψήφισε με νόμο να μην προβεί σε μόνιμους διορισμούς μέχρι και το 2019, επικαλούμενο δημοσιονομικούς περιορισμούς (Υπουργική Απόφαση Απρίλιος 2017). Παράλληλα, το ΥΠΠΕΘ επικαλείται συχνά αφενός τον αυξημένο αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών σε σχέση με άλλες σχολικές χρονιές και την έγκαιρη στελέχωση των δομών ΕΑΕ, αφετέρου την ίδρυση νέων δομών ΕΑΕ. Παραλείπει, όμως, τα εξής:

α) Ίσοι ή και περισσότεροι αναπληρωτές δεν σημαίνει απαραίτητα και κάλυψη των πραγματικών αναγκών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο τρόπος κάλυψης των αιτημάτων για την Παράλληλη Στήριξη (1 εκπαιδευτικός ανά 4 μαθητές αποτελεί πλέον μια συνηθισμένη εικόνα…).

β) Η έγκαιρη στελέχωση με την έναρξη της σχολικής χρονιάς δεν σημαίνει και πλήρη στελέχωση των δομών. Στις ΣΜΕΑΕ το ΕΕΠ και ΕΒΠ ήρθε με καθυστέρηση σε σύγκριση με τους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, ενώ πολλά Τ.Ε. παρέμεναν αστελέχωτα για μήνες.

γ) Η ίδρυση νέων δομών αλλά και η διεύρυνση του ωραρίου όλων των ειδικών σχολείων με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς (2017-2018) αποτελούν εξαγγελίες χωρίς ουσιαστικό νόημα, όταν από τις δομές αυτές απουσιάζει τόσο το απαραίτητο, μόνιμο και κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό όσο και η ανάλογη υλικοτεχνική υποδομή. Όταν δεν στελεχώνονται, τουλάχιστον από την αρχή κάθε σχολικής χρονιάς,  όλα τα Τ.Ε. και οι ΣΜΕΑΕ της χώρας, τότε το ωράριό τους στην πραγματικότητα δεν διευρύνεται, αλλά αντίθετα συρρικνώνεται σημαντικά.

 Με βάση όλα τα παραπάνω αναρωτιόμαστε πώς ο υπουργός Παιδείας εξακολουθεί να υποστηρίζει ότι η ΕΑΕ αποτελεί “πρώτη προτεραιότητα”. Πώς η ΕΑΕ αποτελεί προτεραιότητα όταν οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες του ΥΠΠΕΘ νομοθετούν σχετικά με αυτή τόσο αποσπασματικά και χωρίς ένα συγκροτημένο και μακροπρόθεσμο παιδαγωγικό σχεδιασμό; Η Ειδική Αγωγή, όπως πολλάκις έχουμε αναφέρει, λειτουργεί ως πεδίο δοκιμών για τις επερχόμενες αλλαγές στην εκπαίδευση. Η υποβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών, η απαξίωση των πτυχίων δημόσιων πανεπιστημίων και η αρνητική διάκριση εις βάρος των επαγγελματικών δικαιωμάτων συγκεκριμένης ομάδας εκπαιδευτικών έχουν σημαντικό αρνητικό παιδαγωγικό αντίκτυπο.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΣΑΤΕΑ

Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα www.seepeaa.gr

και Σεεπεαα www.seepeaa.gr στο Facebook





Αλλες επιλογές

ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΑΤΖΗΠΑΤΕΡΕΙΟ-ΚΑΣΠ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΑΤΕΑ ''ΦΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ''

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΑΣ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ''ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ'' ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ''ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΗΣ-ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ'' ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΚΙΑΡΙΔΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΚΑΙ 69 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΡΕΚΟΡ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΟΠΑΠ 2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΥΠΕΠΘ ΕΕΕΕΚ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΕΣΑμεΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 27/6/2017 ΝΑΥΠΛΙΟ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ "Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ" BAZAAR – ΑΓΟΡΑ 2017 30/6-2/7/2017 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΥΦΛΩΝ BRAILLE ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ο.Τ. | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΞΗ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΥΡΟΥ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ CINEΜΑΘΕΙΑ 2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΑΤΕΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ''ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΡΑΤΟΙ'' 22/6/2017 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΥΠΠΕΘ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΕΝΕΚΕΜ, ΕΕΜΑΠΕ, ΠΕΣΥΘ, ΠΕΝΕΛΦΑ, ΠΕΚΑΠ, ΣΑΤΕΑ 28/6/2017

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ! | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 21/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΑΘΗΝΑΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΕΕΕΚ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2107

1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ – ΠΕΥΚΗΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

2ο ΕΕΕΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ – ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ 26-30/6/2017 ΣΤΕΓΗ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Www.autismap. O ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ PΟΔΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΡΟΔΟΥ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΕΕΕΚ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΠΑΖΑΡΙ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 12/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 13/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications